چهارشنبه 4 مهر 1403

شانس بزرگ بایرن: موسیالا عاشق کمپانی شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شانس بزرگ بایرن: موسیالا عاشق کمپانی شد

رابطه خوب جمال موسیالا با ونسان کمپانی باعث شده است که مدیران بایرن مونیخ به ادامه حضور او در این تیم امیدوار شوند.

به گزارش "ورزش سه"، درخشش موسیالا در ترکیب بایرن مونیخ از یک سو باعث خوشحالی و آسودگی خاطر مدیران این باشگاه شده است و از سوی دیگر نگرانی‌های بسیاری را به دلیل علاقه‌ای که باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند منچسترسیتی و رئال مادرید به او پیدا کرده‌اند به وجود آورده است.

مدیران بایرن در طول چند هفته اخیر بارها اعلام کردند که مذاکرات برای تمدید قرارداد این ستاره آلمانی آغاز شده اما هنوز به نتیجه نرسیده است اما آنها در تلاش هستند که او را به هر قیمتی در این تیم حفظ کنند و حالا به نظر می‌رسد که برگ برنده مهمی هم در این مسیر به دست آورده‌اند.

روزنامه آلمانی بیلد خبر داده است که این بازیکن علاقه زیادی به کمپانی پیدا کرده و معتقد است که بازی تحت هدایت این مربی برایش بسیار آسان شده و او از سبک بازی بایرن با حضور این مربی روی نیمکت بسیار راضی است. مدیران بایرن باور دارند که این وضعیت نقش مهمی را در تصمیم او برای آینده ایفا خواهد کرد.

گفته می‌شود که کمپانی به صورت اختصاصی با موسیالا در حال کار و برگزاری جلساتی برای تحلیل ویدیویی است تا مطمئن شود که به او در حضور بیشتر و موثرتر در محوطه جریمه کمک خواهد کرد و بایرن معتقد است که این روند می‌توان شانس بزرگ آنها برای امضای قرارداد جدیدی با موسیالا باشد.

شانس بزرگ بایرن: موسیالا عاشق کمپانی شد 2