دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

شبکه اول سیما

شبکه اول سیما

خبرگزاری تسنیم

برنامه تلویزیونی «ایران دوست‌داشتنی» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد از شنبه 26 اسفند ساعت 19:30 به صورت زنده پخش خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه ایران دوست داشتنی، به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد از شنبه 26 اسفند، ساعت 19:30 به صورت زنده پخش خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برنامه «ایران دوست داشتنی» به تهیه کنندگی «مقداد مومن نژاد» از شنبه 26 اسفند، ساعت 19:30 دقیقه به صورت زنده از شبکه اول سیما، به میزبانی «پدرام کریمی» پخش می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رقابت سلمان و فریبرز برای رسیدن به شیرین سکانس‌های خنده داری را در سریال «نون خ» به وجود آورد؛ نکته تعجب برانگیز فصل پنجم عدم حضور یکی از این دو رقیب است. بدون شک سکانس‌های رقابت سلمان با بازی کاظم نوربخش و فریبرز با بازی سید علی صالحی برای رسیدن و وصلت به شیرین با بازی ندا قاسمی جزء قسمت‌های خنده دار سریال «نون خ» است. مثلا در یکی از سکانس‌های این سریال که سلمان به دروغ به فریبرز می‌گوید...

وب‌گاه عرشه آنلاین

2 سریال محبوب «نون خ» و «زیرخاکی» قرار است از شبکه یک پخش شوند. مقرر شده سریال زیرخاکی از شب اول ماه رمضان تا شب قدر و نون خ بعد از شب‌های قدر پخش شود. 2 سریال محبوب «نون خ» و «زیرخاکی» قرار است از شبکه یک پخش شوند. مقرر شده سریال زیرخاکی از شب اول ماه رمضان تا شب قدر و نون خ بعد از شب‌های قدر پخش شود. فصل جدید مجموعه طنز «نون خ» بعد از گذشت مدتی از تصویربرداری خود در اطراف تهران، به...

وب‌گاه مشرق نیوز

ساعت پخش 4 سریال «زیرخاکی 4»، «نون خ 5»، «رستگاری» و «هفت سر اژدها» که قرار است در ماه رمضان و نوروز 1403 از سه شبکه اول سیما پخش شوند مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم

پس از مشخص شدن افطار شبکه دو و چند سریال نوروزی و رمضانی، محمد دلاوری هم افطار را در شبکه یک تجربه می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دو سریال محبوب «نون خ» و «زیرخاکی» قرار است هر دو از شبکه یک سیما پخش شوند، یک سریال از شب اول ماه مبارک رمضان تا شب قدر و سریال دیگر بعد از شب‌های قدر پخش خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان با اعلام وزیر کشور صبح روز گذشته جمعه 11 اسفند آغاز شد و با توجه به حضور مردم در پای صندوق های رأی، مهلت رأی گیری در سه نوبت ابتدا تا ساعت 20 و سپس تا ساعت‌های 22 و 24 تمدید شد.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مردمی که می‌خواهند بهترین راه را انتخاب کنند و تغییر را انتخاب و ایجاد کنند، باید بدانند که انتخابات بهترین، پذیرفته‌ترین و منطقی‌ترین راه برای تغییر است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای نگهبان، گفت: 520 تن از نامزدهای انتخابات مجلس خواستار تغییر حوزه انتخابیه خود شده بودند که با اکثر این درخواست‌ها موافقت شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ششمین قسمت از مستند «غیررسمی» که به روایتی از انس رهبر معظم انقلاب با کتاب و اهالی فرهنگ می‌پردازد، از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نیروی دریایی سپاه پاسداران برای نخستین‌بار در اقدامی مبتکرانه با همکاری نیروی هوافضای سپاه توانست شناور شهید مهدوی را به موشک‌های بالستیک دوربرد خانواده فاتح با برد حداقل 1700 کیلومتری تجهیز کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، عنوان کرد: راهبرد ما کاملاً دفاعی است، اما این راهبرد در عملیات و تاکتیک‌ها هجومی است به این معنا که ما به مبادی حرکت دشمن حمله خواهیم کرد و نیرو‌های دشمن را از مبدأ حرکت مورد حمله قرار می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم که به راحتی خود را به سواحل ما برسانند. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: موشک‌های ضد زره در اختیار نیروی زمینی...

وب‌گاه خبر آنلاین

موشک‌های ضد زره در اختیار نیروی زمینی سپاه پاسداران با بردهای 9 و 14 کیلومتر و ماورای آن قادر به شلیک از بالگردها، پهپادها، خودروها و روی زمین است.