دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

شهادت مظلومانه 40 بسیجی در اغتشاشات سند حقانیت انقلاب است / دشمن با شعار زن و زندگی آزادی مردم را مختل کرد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
شهادت مظلومانه 40 بسیجی در اغتشاشات سند حقانیت انقلاب است / دشمن با شعار زن و زندگی آزادی مردم را مختل کرد

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: در 50 روز اخیر 40 بسیجی مظلومانه و بی سلاح شهید شدند، در واقع شهدا سند حقانیت انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز یکشنبه در رزمایش جهادگران فاطمی 2 که در کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد، گفت: انقلاب و دفاع مقدس و تمام صحنه های 43 ساله با دعا موفق شده ایم.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه در 3 روز اخیر و همزمان با اغتشاشات 20 شهید تقدیم انقلاب شد، افزود: پشت پرده این جنایت ها انگلیس، آمریکا، صهیونیست ها، آل سعود، منافقین و تجزیه طلب ها است و باید صحنه های بحرانی را پشت سر بگذاریم. وی اظهار داشت: حرکت جهادی سپاه و بسیج که یک اقدام خداپسندانه است مورد توجه خدا قرار می گیرد و پیامد جهاد عزت، پیشرفت، استقلال، آزادی، رسیدن به رفاه و ثروت است، ما دست از پرچم جهاد بر نمی داریم و البرز همواره پیش قدم بوده است. حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: البرز در دوران دفاع مقدس با لشکر 10 سیدالشهدا و در حوادث اخیر با تقدیم شهدای امنیت خوش درخشید، دشمن برای کرج و دیگر شهرستان ها برنامه زیادی داشت اما تلاش سپاه، بسیج و اطلاعات خنثی شد. وی با اشاره به اینکه دشمن علی رغم فراخوان ها و جوسازی های گسترده شکست خورد، گفت: اغتشاشگران با شعار زن، زندگی و آزادی به میدان آمدند و درصدد گرفتن زن مسلمان از جامعه اسلامی بودند تا آن را دستمال کاغذی هوسرانان عالم کنند اما ما این اجازه را نمی دهیم. نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، افزود: دشمن با شعار زن آمد تا عفت زن را بگیرد، با شعار زندگی آمد تا زندگی مردم را مختل کند، آنها با سوخت تهدید به دنبال اعتصاب بازاریان بودند، دشمن درصدد اسیر کردن ایران توسط آمریکا و صهیونیست است. حجت الاسلام تویسرکانی اظهار داشت: سقف آروزهای جریانی که به مسجد، روحانیت، قران و زن چادری حمله کرده و مظاهر دین را مورد هجمه قرار می دهد این است که سلف دانشجویی مختلط شود، دشمن با جنگ جهانی رسانه ای نتوانست 10 هزار نفر را همراه کند. وی گفت: انقلاب به نتیجه می رسد و خون شهید پایمال نمی شود، در 50 روز اخیر 40 بسیجی مظلومانه و بی سلاح شهید شدند، شهدا سند حقانیت انقلاب اسلامی و پیروزی آن هستند، البته رهبر ما مشرف به مسائل جهان بوده و دشمن کینه مقام معظم رهبری را دارد. انتهای پیام /