دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

شهرکرد

شهرکرد

خبرگزاری تسنیم

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان فردا (جمعه) با برگزاری 6 دیدار پیگیری می‌شود.

خبرگزاری دانا

مهران چراغ‌پور گفت: طی روزهای آینده شاهد فعالیت دو سامانه بارشی در این استان خواهیم بود که میزان بارش آن نسبت به سامانه قبلی بیشتر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

گرچه از اعتراف BBC مبنی بر اینکه «از دو سه سال قبل اعتراضات سازمان‌دهی شده بود!» می‌توان فهمید که چه کسانی پشت پرده اغتشاشات در ایران هستند اما مرور بخش‌هایی از حوادث آن ایام خالی از لطف نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده در 16 استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - این روزها عطر وجود شهدای گمنام و تازه تفحص در نقاط مختلف کشورمان غوغایی به پا کرده، این پرستوهای عاشق وطن که سال‌ها قبل روی در نقاب خاک کشیدند، بار دیگر نام و یاد خود را بر سر زبان‌ها انداخته اند تا یادمان نرود ایثار و شهادت با وجود چنین جان برکفانی درگذر زمان رنگ نمی‌بازد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته دوم لیگ برتر زنان را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آمارهای واکسیناسیون در ایران به یک ثبات کلی رسیده و حتی افرادی که تا چند ماه پیش طرفداران طب سنتی را به مخالفت با واکسیناسیون اجباری تشویق می‌کردند، حالا مسئولان و حکیمان این طب، می‌گویند که باید مردم واکسن بزنند.

خبرگزاری دانا

سید احمد عبودتیان گفت: حجمه آتش در زمان تهاجمات فرهنگی زیاد است و ما راه مقابله با آن را نمی‌دانیم، تمامی قشرها و فعالان فرهنگی اگر با هم باشند می توانند یک جبهه برای مقابله با تهاجمات دشمن تشکیل دهند.

خبرگزاری ایسنا

در نشست رونمایی از پوستر تئاتر «خط قرمز»، عوامل این تئاتر به وضعیت ناخوشایندی اشاره کردند که گریبان‌گیر تئاتر اصفهان شده است.

خبرگزاری دانا

مهدی پژوهش گفت: کشاورزان چهارمحال و بختیاری، افرادی آبرومند، دلسوز و طرفدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که به جای اینکه در کف رودخانه زاینده‌رود تجمع کنند در پشت میزهای مذاکره می‌نشینند.

خبرگزاری دانا

محمد تقی جاپلقی شهردار شهرکرد گفت: ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری به‌منظور عمران و آبادانی شهر از سیاست‌های اصلی شهرداری شهرکرد است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر نظارت و کنترل پروژه سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران گفت: فاز نخست نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان و بلوچستان آماده اتصال به شبکه سراسری برق است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) آیین اختتامیه هشتمین سوگواره ملی 72 خط اشک با موضوع شعر آیینی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد و منتخبین این سوگواره مورد تجلیل قرار گرفتند. بنا بر اعلام هیئت داوران هشتمین سوگواره ملی 72 خط اشک به ترتیب رضا خانی و ناصر دوستی از دانشگاه زنجان، حسین صادقی از دانشگاه خوارزمی، احمد رفیعی...