چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

شهرکرد

شهرکرد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادداشتی در اینستاگرام تاکید کرد که تکریم ایثارگران باعث افزایش روحیه ایثارگری در جامعه می‌شود.

خبرگزاری دانا

سبزپوشان نیروی دریایی سپاه و مدافعان حریم ولایت با اقتدار در مقابل این جنایت که در خلیج فارس و دریای عمان رخ داد، ایستادند و شکست خفت باری بر استکبار تحمیل کردند.

وب‌گاه الف

صدای حرکات منظم چرخ دنده‌های پیشرفته‌ترین دستگاه‌های بافت پارچه در تنها کارخانه تولید چادرمشکی ایران بدون وقفه به گوش می‌رسد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم بارش باران در تمام یا برخی از نقاط 23 استان کشور طی دو روز آتی خبر داد.

خبرگزاری دانا

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در شهرکرد با معرفی نفرات برتر به کار خود خاتمه داد.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع‌طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بحران کم‌آبی، خشکسالی و قرار گرفتن ایران در منطقه خشک و نیمه‌خشک، مدیریت منابع آب باید با مدیریت دقیق‌تری انجام شود.

خبرگزاری مهر

شهرکرد - عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در بازدید از شهرها و روستاهای شهرستان «لردگان»، به بی آبی این مناطق اعتراض کرد.

وب‌گاه تابناک

معاون اقتصادی رییس جمهور در مراسم چهلمین روز از درگذشت شهید علی لندی، گفت: خیلی رویداد عجیبی است که یک نوجوان که دیده مادر و خواهر شهید در شعله‌ها می‌سوزند، در همان لحظه تصمیم تاریخی بزرگ می‌گیرد، درست مثل همان لحظات حساس برای قوم بختیاری.

خبرگزاری ایسنا

معاون اقتصادی رییس جمهور در مراسم چهلمین روز از درگذشت شهید علی لندی، گفت: خیلی رویداد عجیبی است که یک نوجوان که دیده مادر و خواهر شهید در شعله ها می سوزند، در همان لحظه تصمیم تاریخی بزرگ می گیرد، درست مثل همان لحظات حساس برای قوم بختیاری.

وب‌گاه عصر ایران

آمریکا قصد داشت نفتکش ما را بدزدد که بچه‌های ما در سپاه با هوشمندی جلوی این اتفاق را گرفتند و با عملیات به موقع توانستند این اقدام را ناکام بگذارند.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سرعت‌بخشی به روند بازسازی خانه‌های مسکونی آسیب‌دیده از زلزله 5.7 ریشتری چلگرد خبر داد و گفت: نوسازی و تعمیر خانه‌های آسیب‌دیده باید تا چهار ماه آینده تکمیل شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تفحص شهدا، پنج شهید گمنام از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شدند. این شهدای عزیز در سال‌های گذشته، پس از عدم شناسایی _علیرغم تلاش‌های انجام شده_ به‌عنوان شهید گمنام در شهرها و دانشگاه‌ها دفن شده بودند. شهید اسکندر مومنی شهرکی، فرزند فتح اله، متولد 1341، جمعی تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) از شهرکرد به جبهه اعزام شد...

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روز پنجشنبه 13 آبان به سفر به استان چهارمحال و بختیاری از مناطق زلزله‌زده بخش بازفت شهرستان کوهرنگ دیدار کرد.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - مدیر شبکه‌های فرعی آبیاری زهکشی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای اجرای شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکش مزارع کشاورزی کشور با اولویت طرح‌های نیمه‌تمام حدود 700 میلیارد تومان اعتبار در سال‌جاری مصوب شده است.