دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

شهرکرد

شهرکرد

خبرگزاری ایسنا

پژوهشگران با انجام یک مطالعه تاثیر استفاده از زنجبیل را در کاهش مشکلات ناشی از مثانه بیش فعال مورد بررسی قرار دادند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام محمدعلی نکونام با اشاره به فضای مجازی گفت: ما در این زمینه با مشکل مواجه هستیم و برای کاهش دغدغه‌ها حاکمیت باید این فضا را کنترل کند، اما تولید محتوا در فضای مجازی بسیار مهم است و باید فعالان تولید محتوا مورد حمایت قرار گیرند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زمانی تا آغاز لیگ برتر فوتبال زنان باقی نمانده و رنگ و بوی لیگ برتر با حضور شهرداری سیرجان در جام باشگاه‌های آسیا تغییر کرده است و مدعیان هم برای قهرمانی در لیگ و هم کسب سهمیه آسیایی با انگیزه‌ای مضاعف گام به لیگ برتر خواهند گذاشت.

وب‌گاه عصر ایران

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: از هفته جاری افرادی بالای 60 سال سن برای دریافت دز سوم واکسن یا دز یادآور از سوی مرکز بهداشت استان فراخوان می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با تشخیص هویت 10 شهید جاویدالاثر (گمنام) از ابتدای آبان 1400 تاکنون، فصل پاییز از نام و نشان شهیدان جاویدالاثر عطر بهاری گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هوای شهرهای اهواز، مشهد و کرمان امروز (شنبه) به ترتیب با شاخص های 109، 112، و 112 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

امروز نخستین روز بازگشایی حضوری مدارس متوسطه دوره دوم است اما نخستین روز فعالیت مدارس در پایتخت کم رمق بود.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس جزئیات قانون مصوب پارلمان برای جوانی جمعیت و تعالی خانواده را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا

نمایشگاه بین‌المللی اصفهان از هفدهم آبان‌ماه میزبان چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی و منسوجات می‌شود.

خبرگزاری دانا

گسترش تجملات و تشریفات، رسومات دست و پاگیر، جوانان را در پیچ و خم و چالش زندگی گرفتار کرده است.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - سفرهای استانی اعضای هیات دولت همچنان با جدیت دنبال می‌شود، سفرهایی که صرفا به بررسی و پیگیری مشکلات ختم نمی‌شود بلکه ارائه راهکار و به نتیجه رساندن موضوعات، از عزم دولتمردان برای پیشرفت همه جانبه با بهره گیری از ظرفیت هر استان و توجه به برقراری عدالت حکایت دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادداشتی در اینستاگرام تاکید کرد که تکریم ایثارگران باعث افزایش روحیه ایثارگری در جامعه می‌شود.

خبرگزاری دانا

سبزپوشان نیروی دریایی سپاه و مدافعان حریم ولایت با اقتدار در مقابل این جنایت که در خلیج فارس و دریای عمان رخ داد، ایستادند و شکست خفت باری بر استکبار تحمیل کردند.

وب‌گاه الف

صدای حرکات منظم چرخ دنده‌های پیشرفته‌ترین دستگاه‌های بافت پارچه در تنها کارخانه تولید چادرمشکی ایران بدون وقفه به گوش می‌رسد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم بارش باران در تمام یا برخی از نقاط 23 استان کشور طی دو روز آتی خبر داد.

خبرگزاری دانا

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در شهرکرد با معرفی نفرات برتر به کار خود خاتمه داد.