دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

شهرکرد

شهرکرد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هوای شهرهای اهواز، قم، کرمانشاه، همدان، تهران، مشهد، کرج، اصفهان و اراک امروز چهارشنبه به ترتیب با شاخص های 101، 104، 111، 125، 126، 128، 131، 143 و 144 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

‌پژوهشگران در یک مطالعه مروری ارتباط رژیم گیاه‌خواری و افسردگی را مورد بررسی قرار دادند. در این مطالعه عنوان شد که رژیم گیاه‌خواری می‌تواند خطر افسردگی را افزایش دهد.

خبرگزاری مهر

چهارشنبه به‌تدریج با گذر موج تراز میانی از نوار شمالی کشور در بعدازظهر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران، بارش باران آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانا

هویت یکی از شهیدان گمنام مدفون در شهر بردخون استان بوشهر پس از گذشت 33 سال باتوجه به آزمایش DNA هویت آن شناسایی شد و خانواده شهید رستم علی بابایی مورد استقبال قرار گرفتند.

خبرگزاری دانا

اکبر ایازی گفت: در فضای مجازی باید نیاز جوانان و نوجوانان ما مدنظر قرار گرفته شود و متناسب با خواسته‌های آن‌ها تولید محتوا کرد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از اواخر وقت پنجشنبه موج بارشی استان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و دما طی روزهای آینده با شیب ملایم کاهش می‌یابد.

خبرگزاری دانا

سازمان هواشناسی از آغاز مجدد بارش‌ها از فردا در نوار شمالی کشور خبر داد و امروز برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار همراه با افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت در شهرهای صنعتی و پرتردد پیش بینی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده در جنوب کشور و آلودگی هوای پنج استان خبرداد.

خبرگزاری ایسنا

‌پژوهشگران در یک مطالعه مروری ارتباط رژیم گیاه‌خواری و افسردگی را مورد بررسی قرار دادند. در این مطالعه عنوان شد که رژیم گیاه‌خواری می‌تواند خطر افسردگی را افزایش دهد؛ ولی با این حال مطالعات بیشتری در این زمینه نیاز است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده در جنوب کشور و آلودگی هوای پنج استان خبرداد.

خبرگزاری دانا

شهید «رستم‌علی بابایی شهرکی» از توابع شهرکرد، 28 فروردین 1367 در سمت امدادگر و بهیار در منطقه فاو به فیض شهادت نائل آمد. به دلیل عدم تشخیص هویت به عنوان شهید گمنام در سال 1394 در شهر بردخون از توابع استان بوشهر به خاک سپرده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: هوای اهواز امروز دوشنبه با شاخص 169 در شرایط ناسالم برای تمام گروه ها قرار دارد.

خبرگزاری دانا

علی دهکردی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: در «از کرخه تا راین» شاهد بودم که حاتمی کیا واقعا تکه‌های جان، قلب و روحش را برای تولید فیلم گذاشت اما مهره مهم و بزرگ ساخته شدن فیلم زنده یاد سیف الله داد بود که مدیریت کل پروژه در آلمان را برعهده داشت.