سه‌شنبه 17 مهر 1403

شهید آرمان علی‌وردی برگزیده دوازدهمین جشنواره علامه حلی شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
شهید آرمان علی‌وردی برگزیده دوازدهمین جشنواره علامه حلی شد

به گزارش خبرگزاری فارس آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره علامه حلی استان تهران با حضور و سخنرانی حضرت آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، رئیس و اعضای شورای حوزه علمیه استان تهران، اساتید و پژوهشگران برتر حوزه علمیه تهران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کریمی دبیر دوازدهمین جشنواره علامه حلی (ره) استان تهران درباره این جشنواره گفت: آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره علامه حلی استان تهران روز سه‌شنبه 13 تیر از ساعت 8 صبح در تالار شیخ صدوق (ره) حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام و با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور و اعضای شورای حوزه علمیه استان تهران برگزار می‌شود.

در دوازدهمین جشنواره پژوهشی علامه حلی حدود دو هزار نفر از اساتید و طلاب خواهر و برادر شرکت کرده و 80 نفر حائز رتبه شدند.

در مراسم اختتامیه امسال از برگزیدگان جشنواره و همچنین از پنج مدرسه علمیه برتر پژوهشی حوزه علمیه برادران و خواهران استان در حضور مدیران و اساتید و خانواده‌های معزز منتخبین، تقدیر بعمل می‌آید.

لازم به ذکر است شهید آرمان علیوردی نیز با یک اثر پژوهشی در این جشنواره حضور پیدا کرده و حائز رتبه شده است و مقرر شد در حضور خانواده معزز شهید از این اثر تقدیر شود. جشنواره علامه حلی استان تهران هرساله به عنوان بزرگترین فعالیت پژوهشی طلاب حوزه علمیه تهران برگزار می‌شود و این همایش فرصتی است برای آشنایی با استعدادهای برتر پژوهشی که به یاری خداوند و تلاش مضاعف، آینده‌ساز عرصه تحقیق و پژوهش در مطالعات اسلامی هستند.

وی در پایان از همه طلاب و اساتید حوزه علمیه استان تهران دعوت کرد تا در این مراسم حضور پیدا کنند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید شهید آرمان علیوردی جشنواره علامه حلی اختتامیه جشنواره علامه حلی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است