دوشنبه 4 تیر 1403

شورای عالی بیمه سلامت

شورای عالی بیمه سلامت

خبرگزاری تسنیم

رئیس انجمن علمی طب سنتی ایران با بیان اینکه پس از 17 سال فعالیت دانشکده‌های طب ایرنی صرفا 500 نفر در رشته طب ایرانی فارغ‌التحصیل شده و 500 نفر در حال تحصیل هستند؛ چالش‌های توسعه خدمات طب سنتی ایرانی را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسینعلی شهریاری، صبح سه‌شنبه در کنگره دندانپزشکی ایران، افزود: جامعه علمی و انجمن‌های علمی جایگاه ویژه‌ای دارند که باید خواسته‌های منطقی آن‌ها در وزارت بهداشت مدنظر قرار بگیرد. وی با انتقاد از برخی تصمیم گیری‌های اشتباه در وزارت بهداشت، افزود: استقرار اداره کل تجهیزات پزشکی در سازمان غذا و دارو هیچ جایگاهی ندارد و باید در وزارتخانه قرار می‌گرفت. شهریاری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌کل سازمان نظام پرستاری گفت: بررسی نرخ تعرفه‌های خدمات پرستاری ابلاغ شده بیانگر این است که ارزش این خدمات به میزان قابل توجهی رشد کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کل سازمان نظام پرستاری بیان اینکه مبلغ ریالی تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری 50 درصد افزایش یافته است، افزود: به این ترتیب مبلغ 20هزار و 100 تومان در سال گذشته به 30 هزار و 200 تومان افزایش یافت. همچنین ارزش نسبی خدمات پرستاری به میزان 15 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویبنامه مصوب جلسه مورخ 1403/01/05 هیات وزیران درخصوص «تعیین تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال 1403» طی نامه شماره 9690 در تاریخ 1403/01/26 توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.

خبرگزاری تسنیم

هیئت وزیران تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال 1403 را تصویب و برای اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمدبیگی گفت: در دنیا استاندارد عمل سزارین بین 25 تا 30 درصد است، اما متاسفانه میزان عمل سزارین در کشورمان نسبت به کشور‌های دیگر دو برابر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون دفتر خدمات تخصصی و فوق تخصصی سازمان بیمه سلامت با اعلام افزایش تعهدات بیمه‌ای برای 15 کد ژنریک داروهای بیماران اسکیزوفرنی در سال گذشته، در عین حال از اقدامات در دست انجام برای افزایش پوشش بیمه‌ای در حوزه داروهای سرطان سینه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت، نسبت به تعیین تعرفه‌های پزشکی غیر از مسیر شورای عالی بیمه سلامت هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس‌کل سازمان نظام پرستاری کشور طی نامه‌ای اعتراض خود را نسبت به اقدام وزارت بهداشت پیرامون تقلیل درصد افزایش ارزش نسبی بسته‌های خدمتی تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان‌کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری متن نامه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر عین الهی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سلام احتراما،...

وب‌گاه گسترش

رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور اعلام کرد که در جلسه پنجم فروردین ماه، موضوع تعرفه‌های پزشکی برای سال جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اما هنوز هیچ چیز به صورت رسمی به ما ابلاغ نشده است. او به تشکیل کمیته ویژه‌ای برای رسیدگی به مشکلات نیروهای طرحی اشاره کرد و اظهار کرد: تمام مشکلات سلامت مناطق محروم را نمی‌توان با نیروهای طرحی برطرف کرد و باید به سمت بومی‌سازی پیش برویم.

وب‌گاه مشرق نیوز

افزایش 35 درصدی تعرفه های پزشکی 1403، با اعتراض گروه ها و انجمن های مختلف پزشکی مواجه شده و به نظر می رسد، با این تفاسیر؛ اعتراضات نسبت به روند رشد تعرفه ها کلید خورده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در نامه شورای عالی نظام پزشکی که رئیس، نواب رئیس و دبیر شورای آن را امضا کرده اند، عنوان شده است: بر اساس تکلیف شرعی و مدنی که جناب عالی خود را پای بند به آن می‌دانید ضروری است حقوق بدیهی و اولیه ارائه دهندگان خدمات سلامت تضمین شود. هیأت دولت در مصوبه‌ای حیرت انگیز در پنجم فروردین 1403 با چشم بستن بر واقعیتی روشن، مجموعه رشدی معادل 35 درصد نسبت...

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی سازمان نظام پزشکی از تصویب نرخ جدید تعرفه‌های خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی در جلسه هیئت دولت خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی سال 1403، در هیات دولت تصویب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی سال 1403، در هیات دولت تصویب شد.