جمعه 8 تیر 1403

شورای عالی بیمه سلامت

شورای عالی بیمه سلامت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر بهداشت از مصوبه شورای عالی بیمه سلامت برای درمان رایگان کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر بهداشت از مصوبه شورای عالی بیمه سلامت برای درمان رایگان کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس انجمن دندانپزشکان عمومی ایران گفت: براساس مصوبه جدید پوسیدگی، جرم گیری و ساخت دندان تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در خصوص درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در بیمارستان های دولتی، توضیحاتی داد. عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در خصوص درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در بیمارستان های دولتی، توضیحاتی داد. به گزارش عرشه آنلاین، فاطمه محمدبیگی، در مورد جزئیات مصوبه شورای عالی بیمه سلامت کشور مبنی بر درمان رایگان کودکان زیر 7 سال، گفت: در صورت تصویب این مصوبه در هیأت وزیران،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در خصوص درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در بیمارستان های دولتی، توضیحاتی داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم البرز، آبیک و قزوین در مجلس با اشاره به افزایش هزینه‌های درمان در کشور یادآور شد: سازمان برنامه و بودجه باید مابه التفاوت افزایش قیمت‌ها و تورم را از سهم دولت بپردازد و دولت هم بنا بر اجرای تعهد خود باید ورود جدی داشته باشد.

وب‌گاه گسترش

بیانیه فعالیت‌ها و رویکرد منتخبین دوره ششم به شرح زیر است: آنها تعهد می‌دهند که حمایت خود را از هر فرد و گروهی در حرفه پرستاری و فعالان حوزه سلامت به عنوان جامعه پرستاری می‌دانند و با اطمینان، از طریق همکاری با تمامی افرادی که مشروعیت و اخلاق خدمت در حوزه سلامت را دارند، توانایی اجرای برنامه‌ها و اهداف خود را خواهند داشت. آنها با ایجاد یک شبکه فعال، تعاملی و علمی، به اهدافی که اعلام...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک روانشناس در تعریف سوگ گفت: سوگ پاسخ طبیعی نسبت به یک فقدان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شورای عالی سازمان نظام پرستاری اولین بیانیه خود را در آغاز دوره ششم فعالیت این سازمان منتشر کرد. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: خداوند منان را شاکر و سپاسگذاریم که ما را لایق اخذ اعتماد جامعه بزرگ پرستاری کشور قرار داد تا بتوانیم با عمل به وعده‌های خودگام بلندی را در جهت ارتقای مولفه‌های سلامت هم میهمنان عزیز برداریم. به گواه پنج دوره گذشته،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای عالی بیمه سلامت از افزایش 46 درصدی تعرفه های پزشکی برای سال آینده خبر داد.

وب‌گاه گسترش

صبح یکشنبه، جلسه شورای عالی بیمه با حضور وزیر بهداشت و رئیس کل سازمان نظام پزشکی در وزارت بهداشت برگزار شد. هدف این جلسه تعیین تعرفه‌های پزشکی برای سال 1403 بود این جلسه برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد که به زودی معوقات تعرفه پرستاری که چند ماه است پرداخت نشده، پرداخت و به حساب پرستاران واریز خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای عالی بیمه سلامت امروز با حضور همه اعضا تشکیل شد و افزایش 46 درصدی تعرفه های پزشکی را برای سال آینده تصویب کرد. این مصوبه باید به در دولت تایید و توسط دولت ابلاغ شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای عالی بیمه سلامت امروز با حضور همه اعضا تشکیل شد و افزایش 46 درصدی تعرفه های پزشکی را برای سال آینده تصویب کرد. این مصوبه باید به در دولت تایید و توسط دولت ابلاغ شود. شورای عالی بیمه سلامت امروز با حضور همه اعضا تشکیل شد و افزایش 46 درصدی تعرفه های پزشکی را برای سال آینده تصویب کرد. این مصوبه باید به در دولت تایید و توسط دولت ابلاغ شود. به گزارش عرشه آنلاین، در جلسه امروز شورای...