شنبه 7 مهر 1403

شورای عالی بیمه سلامت

شورای عالی بیمه سلامت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای عالی بیمه سلامت از افزایش 46 درصدی تعرفه های پزشکی برای سال آینده خبر داد.

وب‌گاه گسترش

صبح یکشنبه، جلسه شورای عالی بیمه با حضور وزیر بهداشت و رئیس کل سازمان نظام پزشکی در وزارت بهداشت برگزار شد. هدف این جلسه تعیین تعرفه‌های پزشکی برای سال 1403 بود این جلسه برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد که به زودی معوقات تعرفه پرستاری که چند ماه است پرداخت نشده، پرداخت و به حساب پرستاران واریز خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای عالی بیمه سلامت امروز با حضور همه اعضا تشکیل شد و افزایش 46 درصدی تعرفه های پزشکی را برای سال آینده تصویب کرد. این مصوبه باید به در دولت تایید و توسط دولت ابلاغ شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای عالی بیمه سلامت امروز با حضور همه اعضا تشکیل شد و افزایش 46 درصدی تعرفه های پزشکی را برای سال آینده تصویب کرد. این مصوبه باید به در دولت تایید و توسط دولت ابلاغ شود. شورای عالی بیمه سلامت امروز با حضور همه اعضا تشکیل شد و افزایش 46 درصدی تعرفه های پزشکی را برای سال آینده تصویب کرد. این مصوبه باید به در دولت تایید و توسط دولت ابلاغ شود. به گزارش عرشه آنلاین، در جلسه امروز شورای...

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای نگهبان نظر خود را درباره لایحه برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

در اوایل آبان ماه امسال، اعلام شد که پوشش بیمه‌ای برای خدمات روانشناسی به صورت رسمی فراهم شده است. با این حال، بسیاری از روانشناسان بالینی و متخصصان سلامت هنوز جزئیات این پوشش بیمه‌ای را نمی‌دانند و نمی‌دانند چگونه می‌توانند خدمات خود را با این پوشش بیمه‌ای به مراجعه کنندگان ارائه دهند.

وب‌گاه گسترش

مهدی رضایی، معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، جزئیات پوشش بیمه‌ای خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی در سازمان متبوع خود را توضیح داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران جزئیات پوشش بیمه‌ای خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران گفت: خدمات فیزیوتراپی برای عموم بیمه شدگان تا 2 ناحیه و برای بیماران ام اس، گلین باره، دوشن، میاستنی گراو، فلج مغزی، دیستروفی عضلانی و ALS تا 4 ناحیه در هرجلسه تحت پوشش بیمه می‌باشد. معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران افزود: علاوه بر این در راستای اجرای ماده 6 قانون حمایت از حقوق معلولان در آبانماه سال...

وب‌گاه گسترش

رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که خدمات بیمه سلامت برای بیماران صعب‌العلاج تحت حمایت دولت و مجلس قرار دارد. همچنین، او اظهار داشت که در سال جاری نیز در تلاش هستیم بودجه این صندوق را حداقل به 9 هزار میلیارد تومان افزایش دهیم.

وب‌گاه گسترش

دبیر انجمن جراحان دهان و فک و صورت ایران، نسبت به تصمیم‌گیری شورای عالی بیمه سلامت در خصوص تعرفه‌ها، انتقادات شدیدی را مطرح کرده و خواستار بازگشت تعیین تعرفه‌ها به اختیار صاحبان حرفه شده است.