شنبه 7 مهر 1403

شورای عالی بیمه سلامت

شورای عالی بیمه سلامت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نایب‌رئیس اول شورای عالی نظام پرستاری گفت: سالانه 6000 پرستار در کشور ما بازنشسته می‌شوند و نتیجه آن کمبود شدید نیروی پرستاری در بخش‌های بیمارستانی است، به علت کمبود شدید نیروی پرستاری حداقل 100 هزار نیروی پرستاری باید به صورت فوری و ضرب الاجل جذب شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نایب‌رئیس اول شورای عالی نظام پرستاری با بیان این که سالانه 6000 پرستار در کشور بازنشسته می‌شوند؛ گفت: به علت کمبود شدید نیروی پرستاری حداقل 100 هزار نیروی پرستاری دیگر باید به صورت فوری و ضرب الاجل جذب شوند.

خبرگزاری تسنیم

نایب‌رئیس اول شورای عالی نظام پرستاری با بیان این که سالانه 6000 پرستار در کشور بازنشسته می‌شوند؛ گفت: به علت کمبود شدید نیروی پرستاری حداقل 100 هزار نیروی پرستاری دیگر باید به صورت فوری و ضرب الاجل جذب شوند.

خبرگزاری دانشجو

رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: تقاضای من از نمایندگان مجلس آینده این است که در خصوص اجرای قانون تعرفه‌گذاری و قانون فوق العاده خاص کمک کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور، مصوبه رایگان شدن کلیه خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی را ابلاغ کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه بررسی‌ها بیانگر ناترازی درآمد و هزینه‌ها در بیمارستان‌ها بویژه بیمارستان‌های دولتی است، گفت: در ارتباط با تعیین تعرفه‌های پزشکی لازم است به متن قانون بازگردیم؛ به طوری که «قیمت تمام شده خدمات» کلید واژه مشترک تمام قانون‌های موجود در این زمینه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته وزیر بهداشت طرح سلامت خانواده از امسال در کشور استقرار یافته و در 195 شهرستان در دست اجرا است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان نظام پزشکی کشور با بیان اینکه طی 12 سال گذشته افزایش حقوق جامعه پزشکی یک سوم کارگران بود، گفت: مصوبه شورای عالی بیمه سلامت برای تعرفه پزشکان افزایش 46 درصدی بوده که این عدد به معنای افزایش 46 درصدی حقوق آنان نیست.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل طب ایرانی و درمان مکمل وزارت بهداشت اظهار کرد: "ویزیت پزشکان طب مکمل تحت پوشش بیمه است."

وب‌گاه گسترش

رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران درباره وضعیت سالمندان در کشور، اعلام کرد که تا سال 1420 تقریباً 20 درصد از جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می‌دهند و بر ضرورت داشتن یک بدن سالم در طول عمر تأکید کرد. او اظهار داشت: در دوران سالمندی، افراد بیشتر به خدمات درمانی و فیزیوتراپی نیاز دارند، اما عدم وجود پوشش بیمه‌ای مناسب در این حوزه باعث مشکلاتی برای مردم شده است. با توجه به وجود بیمه تکمیلی، حدود...

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان جامعه پزشکی در نشست شورای عالی نظام پزشکی با حضور وزیر بهداشت، خواسته‌های خود را مطرح کردند.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت در ابلاغ استاندارد 7 خدمات طب سنتی اعلام کرد که بیمه‌های تکمیلی می‌توانند این خدمات را تحت پوشش خود قرار دهند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت از ابلاغ استاندارد 7 خدمت طب سنتی خبر داد و گفت: بیمه‌های تکمیلی می‌توانند این خدمات را تحت پوشش قرار دهند.

وب‌گاه گسترش

دکتر سعید بیرودیان درباره رسیدگی به وضعیت معاینه همزمان چند بیمار توسط پزشکان بیان کرد: طبق مفاد کتاب "راهنمای عمومی اخلاق حرفه‌ای شاغلین حرف پزشکی وابسته سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران"، حضور و معاینه همزمان چند بیمار در مطب پزشکان به عنوان یک مورد ممنوعه اخلاق پزشکی شناخته می‌شود. در هر حال، تا به امروز، هیچ شکایتی مبنی بر معاینه همزمان چند بیمار توسط پزشکان ثبت نشده است.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت بیان کرد که با توجه به مشکلات اقتصادی موجود، نباید انتظار داشت که دولت قیمت تمام شده را به صورت کامل پرداخت کند. او اظهار داشت که این عدد باید معقول و منطقی باشد و پیشنهاد افزایش 46 درصدی تعرفه‌ها در سازمان برنامه و بودجه و دولت مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از عزل رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند صرف نظر کرد.