شنبه 7 مهر 1403

شورای عالی بیمه سلامت

شورای عالی بیمه سلامت

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با بیان این‌که در زمان حاضر همه بیمه‌ها ویزیت پزشک متخصص طب سنتی را پوشش می‌دهند؛ گفت: مجموعه‌ها می‌توانند به طور مستقیم با سلامتکده‌های طب سنتی برای ویزیت کارکنان خود رایزنی کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر انجمن جراحان دهان و فک و صورت ایران، از تصمیم گیری شورای عالی بیمه سلامت برای تعرفه‌ها به شدت انتقاد کرد و خواستار بازگشت تعیین تعرفه‌ها به صاحبان حرفه شد.

وب‌گاه گسترش

روال تعیین تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی با آغاز سال جدید شروع شده و هرساله به یک سناریوی مکرر می‌انجامد که نتیجه‌اش برخلاف انتظارات جامعه پزشکی است.

وب‌گاه فرارو

سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت: باید در حد مصوبات شورای عالی بیمه در مراکز دولتی تعرفه بدهیم، گفت: الان ویزیت یک متخصص قلب در یک مرکز درمانی دولتی، 37 هزار تومان است که 30 درصد این مبلغ هم برای بیمارستان است و با احتساب مالیات، کمی بیشتر از 20 هزار تومان به پزشک متخصص می‌رسد که آن هم با تأخیر چند ماهه بیمه‌ها همراه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تعیین تعرفه‌های پزشکی بر اساس قیمت تمام شده خدماتی که به بیماران ارائه می شود، آرزوی تقریبا دست نیافتنی برای جامعه پزشکی شده است؛ چون سنگ بزرگی پیش پای آنها قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون درمان وزارت بهداشت از افزایش حدود 45 یا 46 درصد تعرفه پزشکی خبر داد و گفت: باید منتظر برگزاری جلسات مرتبط برای اعلام نهایی باشیم.

وب‌گاه گسترش

درخواست افزایش 45درصدی تعرفه های پزشکی برای سال 1403 از سوی وزارت بهداشت ارسال شده است. با این حال، تصمیم نهایی درباره این موضوع در روزهای آینده اتخاذ خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

معاون درمان وزارت بهداشت، گفت: برای سال آینده، حدود 45 یا 46 درصد افزایش تعرفه پزشکی را مدنظر داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون درمان وزارت بهداشت با انتقاد از ناهمخوانی تعرفه‌های پزشکی با هزینه‌ها، به لزوم تقویت بیمه‌ها جهت پوشش تعرفه‌ها اشاره کرد و خواستار افزایش 45 یا 46 درصدی تعرفه‌های پزشکی برای سال آینده شد.

وب‌گاه فرارو

رییس کل نظام پزشکی با انتقاد از شرایط حاکم بر نظام سلامت نسبت به تبعات قطع حمایت دولت از جامعه پزشکی هشدار داد.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان نظام پزشکی اظهار کرد که تعرفه خدمات سلامت باید قبل از ارسال بودجه به مجلس تعیین شود و با انتقاد از شورای عالی بیمه سلامت، پرسید: چرا تعرفه‌ها براساس مصارف، منابع و قیمت‌های تمام شده تعیین نمی‌شوند؟ محمد رئیس‌زاده، در یک نشست خبری، به توسعه‌های کم نظیری در حوزه بهداشت و درمان کشور اشاره کرد. او اعلام کرد که در سال 62، تعداد پزشکان 13 هزار نفر بوده است، اما در حال حاضر این...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد رئیس‌زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران در نشست خبری گفت: نگرانیم در سایه ورود مداخلات غیرکارشناسی و هجمه‌های غیرتخصصی و غیرواقعی روند رو به رشد پزشکی کشور معکوس شود و در این حوزه دچار عقب‌گرد شویم. وی ادامه داد: طبق قانون، تعرفه خدمات سلامت هر سال باید قبل از لایحه بودجه سال آینده توسط شورای عالی بیمه سلامت تعیین شود و به پیشنهاد مشترک...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در این نامه به سیدابراهیم رئیسی، نوشته است: به رغم تأکیدات قبلی جنابعالی در خصوص وضع و ابلاغ تعرفه‌های خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی در زمان مقرر باز هم شاهد تخلفات قانونی و عدم توجه مسئولان ذی ربط به این موضوع اساسی در مسیر ارائه خدمات سلامت به مردم هستیم لذا در راستای دفاع از حقوق مردم و جلوگیری...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران جزئیات بیمه روانشناسی و دندانپزشکی را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تمامی خدمات دندانپزشکی به جز ایمپلنت و ارتودنسی، تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به طرحی که در شورای عالی بیمه سلامت مطرح است، گفت: بر اساس این طرح، تمامی خدمات دندانپزشکی به جز ایمپلنت و ارتودنسی، تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار خواهد گرفت.