شنبه 7 مهر 1403

شورای عالی بیمه سلامت

شورای عالی بیمه سلامت

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که سال گذشته رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره از تحت پوشش قرار گرفتن بیمه‌ای خدمات روانشناسی خبر داده بود، اما دریافت این خدمات، با هزینه‌های لاکچری و گران قیمت همراه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعرفه 45 دقیقه خدمات روانشناسی و مشاوره در بخش خصوصی، از سوی هیات وزیران و به پیشنهاد شورای عالی بیمه سلامت و با تایید سازمان برنامه و بودجه برای امسال 230 و 270 هزار تومان مصوب شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تعرفه 45 دقیقه خدمات روانشناسی و مشاوره در بخش خصوصی، از سوی هیات وزیران و به پیشنهاد شورای عالی بیمه سلامت و با تایید سازمان برنامه و بودجه برای امسال 230 و 270 هزار تومان مصوب شده است. درواقع روانشناسان و مشاوران دارای پروانه اشتغال که مدرک کارشناسی ارشد در یکی از رشته‌های روانشناسی و مشاوره دارند، باید از مراجعان خود برای 45 دقیقه مشاوره 230...

وب‌گاه عصر ایران

در بخش سرپایی دولتی تعرفه ویزیت پزشکان و دندان‌پزشکان عمومی و دکترای تخصصی در علوم پایه، 30 هزار و 300 تومان، ویزیت پزشکان و دندان‌پزشکان متخصص و پزشک عمومی دارای مدرک دکترای تخصصی در علوم پایه 37 هزار و 700 تومان، ویزیت پزشکان فوق تخصص و دوره تکمیلی تخصصی 45 هزار 800 تومان، ویزیت پزشکان متخصص روان‌پزشکی 47 هزار 800 تومان، ویزیت فوق تخصص روان‌پزشکی و دوره تکمیلی تخصصی روان‌پزشکی 56...

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق مصوبه تعرفه‌های پزشکی 1402، تعرفه ویزیت سرپایی افراد با سن کمتر از هفت سال تمام، برای کلیه گروه‌های تخصصی به میزان 20 درصد نسبت به گروه پایه افزایش می‌یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین‌اللهی افزود: آنچه شورای عالی بیمه سلامت درباره تعرفه‌های پزشکی 1402 تصویب کرده بود، بیش از مصوبه فعلی دولت بود. اما هیئت دولت با توجه به شرایط، متوسط افزایش 25 درصد را مصوب کرد. وی درباره چگونگی پوشش بیمه‌ای افزایش هزینه‌های درمانی، گفت: بیمه‌ها حتماً تعرفه‌های مصوب را پوشش خواهند داد، اما اگر کسی بدون نسخه پزشک از داروخانه بخواهد دارویی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به افزایش تعرفه‌های پزشکی اعلام کرد که هیئت دولت باتوجه به شرایط، متوسط افزایش 25 درصدی تعرفه‌های پزشکی را مصوب کرد و بیمه‌ها حتما آن را اجرا می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین‌اللهی افزود: آنچه شورای عالی بیمه سلامت درباره تعرفه‌های پزشکی 1402 تصویب کرده بود، بیش از مصوبه فعلی دولت بود. اما هیئت دولت با توجه به شرایط، متوسط افزایش 25 درصد را مصوب کرد. وی درباره چگونگی پوشش بیمه‌ای افزایش هزینه‌های درمانی، گفت: بیمه‌ها حتماً تعرفه‌های مصوب را پوشش خواهند داد، اما اگر کسی...

وب‌گاه عصر ایران

هیئت دولت باتوجه به شرایط، متوسط افزایش 25 درصدی را مصوب کرد و این حداقلی است و بیمه‌ها حتما آن را اجرا کرده و پوشش می‌دهند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه اصل قانون تعرفه‌گذاری برای پرستاران اجرا نشده است، گفت: افتتاح کلان‌بیمارستان‌ها نیاز به افزایش جذب نیروی پرستاری را بیشتر کرده در حالی که با کمبود بیش از 100 هزار نیروی پرستاری در کشور مواجه‌ایم.

وب‌گاه عصر ایران

مصوبه نرخ حق بیمه درمان سال 1402 با امضای معاون اول ابلاغ شد. هیأت وزیران علاوه بر این، تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال 1402 و تعرفه‌های خدمات پزشکی و پرستاری در سال 1402 را نیز تصویب کرد.

خبرگزاری تسنیم

هیات وزیران تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال 1402 در بخش دولتی، خصوصی، عمومی غیردولتی و خیریه وموقوفه را تصویب کرد. همچنین مصوبه نرخ حق بیمه درمان سال 1402 با امضای معاون اول ابلاغ شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هیئت دولت تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال 1402 در بخش دولتی، خصوصی، عمومی غیردولتی و خیریه و موقوفه را تصویب کرد.