سه‌شنبه 12 تیر 1403

شورای عالی بیمه سلامت

شورای عالی بیمه سلامت

خبرگزاری دانا

عین الهی گفت: 10 هزار و 800 تخت از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون در 79 مرکز کشور ایجاد و اضافه شده و تا پایان سال نیز هفت هزار و 700 تخت دیگر هدفگذاری شده است و هر هفته آمادگی افتتاح مراکز درمانی متعدد در کشور وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین‌اللهی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به سوال فتح‌الله توسلی نماینده بهار و کبودرآهنگ و 64 نفر از نمایندگان درباره علت عدم توجه وزارت بهداشت به وضعیت بهداشت و درمان شهرستان‌ها و روستا‌ها و برنامه این وزارتخانه برای تامین کادر پزشکی در کشور به‌ویژه در شهرستان‌ها و مناطق محروم طی اظهاراتی در صحن مجلس گفت: نسبت...

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت در پاسخ به سوال نماینده کبودرآهنگ با تشریح اقدامات این وزارتخانه در یک سال گذشته گفت: ما پیگیر استخدام 29 هزار پرستار و 60 هزار نیروی سلامت از طریق سازمان اداری و استخدامی هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین‌اللهی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 15 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال فتح‌الله توسلی پیرامون عدم توجه وزارت بهداشت به وضعیت بهداشتی شهرستان‌ها گفت: قدردان زحمات همه نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان و هیأت رئیسه مجلس هستیم که واقعا حمایت و همکاری‌های مستمری با اینجانب در وزارت بهداشت و درمان داشته که باعث شد به نحو...

خبرگزاری دانا

وزیر بهداشت با اشاره به شهادت 70 پرستار مدافع سلامت در دوران کرونا گفت: در کشور ما پرستاران خالصانه مجاهدت کردند و با دانش روز آشنا هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین‌اللهی در مراسم بزرگداشت مقام پرستار که در سالن اجلاس سران و با حضور رییس جمهور برگزار شد، عنوان کرد: تقارن روز پرستار امسال با هفته بسیج را به فال نیک گرفته و این روز بزرگ را که مصادف با ولادت حضرت زینب (س) است به تمام پرستاران خدوم و شریف کشورمان تبریک عرض می‌کنم. وی افزود: شأن و منزلت پرستاران در نظر مردم رفیع است و در سال‌های اخیر...

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با اشاره به شهادت 70 پرستار مدافع سلامت در دوران کرونا گفت: در کشور ما پرستاران خالصانه مجاهدت کردند و با دانش روز آشنا هستند.

خبرگزاری تسنیم

کمبود حداقل 350 مرکز ارائه خدمات پرستاری در منزل، نبود پوشش بیمه‌ای برای ارائه این خدمات و فعالیت پرستارنماها در این حوزه باعث شده که بسیاری از بیماران از دریافت خدمات پرستاری در منزل محروم بمانند.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر بهداشت در مورد اجرای طرح پزشک خانواده در کشور نیز تاکید کرد که زیرساخت‌های پزشک خانواده در کشور ایجاد شده و برای اجرای بهتر آن نیازمند اعتباری بالغ بر 35 هزار میلیارد تومان هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حمایت وزارت بهداشت از طب ایرانی، جبران کمبود آنتی‌بیوتیک با واردات، موفقیت ایران در تولید واکسن کرونا و صادرات آن، لزوم تمهید جدی درباره سرانه مصرف سیگار در کشور و... از جمله مواردی بود که وزیر بهداشت مطرح کرد و درباره آن‌ها توضیح داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با بیان اینکه از ماه گذشته پرداخت تعرفه پرستاری آغاز شده است، گفت: برای اجرای بهتر پزشک خانواده نیازمند اعتباری بالغ بر 35 هزار میلیارد تومان هستیم.

خبرگزاری دانا

وزیر بهداشت گفت: تعرفه پرستاری را که از سال 86 مصوب و اجرا نشده بود، در شورای عالی بیمه سلامت به تصویب رساندیم و از ماه گذشته پرداخت تعرفه پرستاری آغاز شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: انعکاس اقدامات ما باید در آینه رضایت خاطر مردم دیده شود و اگر مردم راضی باشند، آنگاه قطعا توانسته ایم به وظیفه خود عمل کنیم. موفقیت ایران در تولید واکسن کرونا و صادرات آن وزیر بهداشت با اشاره به اقداماتی که دولت سیزدهم در مهار و کنترل کرونا و همچنین واکسیناسیون عمومی صورت داده، گفت: اوایل...