سه‌شنبه 12 تیر 1403

شورای عالی بیمه سلامت

شورای عالی بیمه سلامت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دولت آیین‌نامه تخصیص زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم را تصویب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در اجرای تکلیف مقرر در تبصره (3) ماده (4) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و با هدف ایجاد مشوق برای فرزندآوری و تعدد فرزندان در خانواده در جهت سیاست های کلی جمعیت و خانواده مبنی بر جلوگیری از پیری جمعیت و حفظ جمعیت جوان، هیئت وزیران آیین نامه اجرایی تبصره ماده قانونی یاد شده درخصوص تخصیص زمین و مسکن به خانوار پس از تولد فرزند سوم و بیشتر را به تصویب رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دولت آیین نامه اجرایی مربوط به تخصیص زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم را تصویب کرد

خبرگزاری تسنیم

هیأت وزیران با ارائه مشوق های بیمه ای، مالیاتی، بانکی و تجاری برای حمایت از تولید، حفظ و افزایش اشتغال موافقت کرد.

خبرگزاری دانا

هیأت دولت با آیین‌نامه اجرایی مربوط به تخصیص زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم را تصویب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در جلسه امروز یکشنبه دولت، هیئت وزیران در راستای جبران اثرات افزایش هزینه های تولید، با ارایه مشوق ها و حمایت های بیمه ای، بانکی و تجاری و مالیاتی به بازار کار و تکریم و جلب رضایت هرچه بیشتر مؤدیان مالیاتی موافقت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جلسه بعدازظهر امروز دولت، هیئت وزیران در راستای جبران اثرات افزایش هزینه های تولید، با ارایه مشوق ها و حمایت های بیمه ای، بانکی و تجاری و مالیاتی به بازار کار و تکریم و جلب رضایت هرچه بیشتر مؤدیان مالیاتی موافقت کرد.

وب‌گاه الف

هیأت دولت با آیین‌نامه اجرایی مربوط به تخصیص زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم را تصویب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیات دولت با تصمیمات ستاد هماهنگی اقتصادی برای ارائه مشوق‌ها و حمایت‌های بیمه ای، بانکی و تجاری و مالیاتی با هدف مساعدت به واحدهای تولیدی، تحرک بخشی به بازار کار و تکریم و جلب رضایت هرچه بیشتر مؤدیان مالیاتی موافقت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیات وزیران آیین نامه اجرایی تبصره (3) ماده (4) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را به تصویب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در بیانیه نخستین همایش ملی آسیب‌شناسی روانی کرونا با اشاره به اطلاعات سازمان بهداشت جهانی اعلام شد که در سال نخست بحران کرونا، افسردگی و اضطراب در جهان با افزایش 25 درصدی روبه‌رو شده و پیش‌بینی می‌شود که بار کلی اختلالات روانی در سال 2023 به 15 درصد افزایش یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت سیزدهم برنامه را بر سه محور مطالبات، توسعه و ایجاد کلینیک ها و تخصصی سازی متمرکز کردیم تا اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری پس از 15سال، ایجاد کلینیک های پرستاری و پیگیری بیمار و افزایش انجمن های تخصصی پرستاری به سرانجام رسید.

وب‌گاه الف

بیمه شدن حدود 6 میلیون نفر فاقد بیمه درمانی از سوی دولت سیزدهم که جزو سه دهک پایین درآمدی بودند مهمترین تحولی است که در کشور در حوزه نظام بیمه سلامت رخ داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیمه شدن حدود 6 میلیون نفر فاقد بیمه درمانی از سوی دولت سیزدهم که جزو سه دهک پایین درآمدی بودند مهمترین تحولی است که در کشور در حوزه نظام بیمه سلامت رخ داد.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان در نشست علنی امروز قوه مقننه، اعضای ناظر مجلس در برخی شوراهای ملی از جمله شورای سنجش و پذیرش دانشجو، شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری و شورای عالی نظام پزشکی انتخاب کردند.