پنج‌شنبه 14 تیر 1403

شورای عالی بیمه سلامت

شورای عالی بیمه سلامت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دعوت از وزیر ارتباطات و فناوری و اطلاعات و مدیرعامل شرکت مخابرات به منظور تصمیم گیری در خصوص درخواست اعمال ماده 234 نمایندگان مجلس، مشکلات معیشتی بازنشستگان شرکت مخابرات و رفاهیات کارکنان شاغل در شرکت مخابرات در دستور کار این کمیسیون است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: وزرای کشاورزی، ارتباطات و فناوری اطلاعات و آموزش و پرورش با حضور در کمیسیون های مربوطه مجلس شورای اسلامی، مسائل و چالش های این حوزه ها را با حضور نمایندگان بررسی خواهند کرد.

خبرگزاری دانا

وزیر بهداشت گفت: سه دهک پایین جامعه یعنی 6 میلیون نفر را در همین چند ماه گذشته تحت پوشش بیمه قرار دادیم

وب‌گاه عصر ایران

بهرام دارایی: سه دهک اول جامعه بالغ بر 6 میلیون نفر بدون مراجعه حضوری و به صورت رایگان توسط سازمان بیمه سلامت تحت پوشش قرار گرفته‌اند، افراد سایر دهک‌ها می توانند جهت برقراری پوشش بیمه به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند بنابراین مردم نگران پوشش بیمه نباشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد مؤذن زاده گفت: در ارتباط با بحث‌هایی که در مورد تعرفه سندیکای بیمه‌های تکمیلی پیش آمده مسئله اصلی این است که امسال تعرفه‌های مصوب شورای عالی بیمه در تمامی بخش‌ها از جمله بخش خصوصی توسط هیأت دولت ابلاغ شد و رشد تعرفه‌های بخش خصوصی حدود 25 درصد و بخش دولتی حدود 19 درصد بود که بسیار کمتر از تورم موجود است. تورم نقطه به نقطه خرداد ماه جاری 52/5...

وب‌گاه الف

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه در حال حاضر 119 هزار پزشک مشغول نسخه‌نویسی الکترونیک هستند، در عین حال چگونگی دسترسی بیمه شده‌ها به اطلاعات بیمه‌ای و نسخ تجویزی را توضیح داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور با تاکید بر ضرورت بازنگری قانون تشکیل این سازمان گفت: ارائه خدمات مشاوره‌ای غیرتخصصی، اعتماد اجتماعی را کمرنگ کرده و فهرست روانشناس‌نماها با هدف جلوگیری از تخریب اعتماد ملی منتشر شد.

خبرگزاری مهر

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی کشور گفت: بسته پیشنهادی بهزیستی برای پوشش بیمه‌ای مشاوره ازدواج و خانواده در شورای عالی بیمه سلامت به تصویب رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه پیشگیری بهزیستی کشور از تصویب بسته پیشنهادی سازمان بهزیستی در زمینه بیمه مشاوره ازدواج و خانواده در شورای عالی بیمه سلامت خبر داد و گفت: عدم وجود منابع، مانع اجرای این برنامه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: سن ارائه خدمات بیمه‌ای به مبتلایان اوتیسم نیز از 6 سال به 12 سال افزایش یافت تا همه کودکان زیر 12 سال بتوانند از خدمات بهره برند؛ البته دوره طلایی خدمت رسانی 6 سال اول است اما باز هم پوشش خود را گسترش دادیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعطای بسته حمایتی دولت برای بیماران خاص و تالاسمی خبر داد و گفت: با مصوبه شورای عالی بیمه سلامت 2 داروی مهم بیماران خاص از جمله یک داروی بیماران تالاسمی تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

وب‌گاه منیبان

سازندگان برنامه «خندوانه» مشکلات بیمه‌ای بیماران اوتیسم را تمام‌شده می‌دانند و در ابن ارتباط پخش ویژه‌برنامه‌ای با این موضوع با حضور علی نصیریان را یادآور می‌شوند.

وب‌گاه گسترش

برنامه تلویزیونی «خندوانه» بعد از پرداختن به مشکلات اوتیسم و فیلم «بدون قرار قبلی»، براساس اعلام رامبد جوان مشکلات بیمه این بیماران، به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم

برنامه تلویزیونی «خندوانه» بعد از پرداختن به مشکلات اوتیسم و فیلم «بدون قرار قبلی»، براساس اعلام رامبد جوان مشکلات بیمه این بیماران، به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت از اعطای بسته حمایتی دولت برای بیماران خاص و تالاسمی خبر داد و گفت: دستورالعمل اجرایی تعرفه‌گذاری بسته‌های خدمات و مراقبت‌های پرستاری در شورای عالی بیمه تصویب شد.