سه‌شنبه 12 تیر 1403

شورای عالی بیمه سلامت

شورای عالی بیمه سلامت

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اجرای دقیق طرح پزشک خانواده تاکید کرد و گفت: پزشک خانواده هم در شهر و هم در روستا اجرا می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در نامه‌ای به ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، خواستار وضع بیمه‌های پایه و تکمیلی برای خدمات مشاوره‌ای شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با وجود بازنگری در بسته خدمات دیابت و تصویب آن در شورای عالی سلامت، قریب به یک سال است که منتظر اجرایی شدن این مصوبه است، اما تلاش هایش همچنان بی نتیجه مانده است.

وب‌گاه الف

رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: هر سال بودجه 10 هزار میلیارد تومانی برای اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری اختصاص خواهد یافت.

وب‌گاه گسترش

با وجود بازنگری در بسته خدمات دیابت و تصویب آن در شورای عالی سلامت، قریب به یک سال است که منتظر اجرایی شدن این مصوبه است، اما تلاش هایش همچنان بی نتیجه مانده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد میرزابیگی افزود: هر سال بودجه 10 هزار میلیارد تومانی برای اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری اختصاص خواهد یافت؛ شروع اجرای قانون را از چند روز قبل اعلام کرده‌اند و مقرر شده است که فعلاً کارانه فعلی را ضرب در 2.2 کنند و مبلغ حاصله را به صورت علی الحساب به پرستاران پرداخت کنند. وی اظهار داشت: الان شاهد این اتفاق هستیم که وزارت بهداشت و دانشگاه‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد رئیس زاده، رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای به رئیس جمهور در خصوص تعیین تعرفه خدمات سلامت بر اساس نرخ واقعی و قبل از تصویب لایحه بودجه درخواست کرد. در این نامه آمده است: احتراما به استحضار می‌رساند بر اساس ماده 8 قانون بیمه همگانی سلامت و نیز ماده 9 قانون احکام دائمی کشور، شورای عالی بیمه سلامت مکلف است تعرفه‌های خدمات سلامت را بر اساس...

خبرگزاری دانا

رئیس کل سازمان نظام پرستاری، محل پرداخت تعرفه های خدمات پرستاری را از سرانه ای اعلام کرد که دولت اختصاص می دهد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بیمه سلامت گیلان با بیان اینکه 57 درصد از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند گفت: در هشت ماهه اخیر 614 زوج نابارور گیلان شناسایی و با پوشش‌های بیمه سلامت تحت درمان قرار گرفتند.

خبرگزاری دانا

معاون دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: 90 درصد هزینه‌های درمان ناباروری پرداخت می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کمیته سلامت الکترونیک کمیسیون بهداشت مجلس پیشنهاد داد تا عین اللهی به عنوان یکی از اعضای کارگروه اقتصاد دیجیتال به معاون اول رئیس جمهور معرفی شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهروز رحیمی افزود: برنامه ما در سال جاری این است که ردیف تعرفه گذاری خدمات پرستاری را از وزارت بهداشت به بیمه سلامت منتقل کنیم. در حال حاضر نزدیک به هزار میلیارد تومان منابع را سازمان برنامه و بودجه اختصاص داده است و این کار در قالب 17 بسته و بیش از هفت میلیون ثبت خدمت انجام شده است. با محاسبه و پرداخت به دانشگاه‌ها توسط بیمه سلامت منطبق با دستورالعمل‌های...

خبرگزاری دانا

کامبیز شقاقی گفت: در حوزه بیماران صعب‌العلاج در حال حاضر یکهزار و 100 بیمار سرطانی با پرونده فعال، 290 بیمار پیوند کلیه، نزدیک به 790 بیمار مبتلا به ام. اس و 70 نفر بیمار پیوند کلیه و کبد و در حوزه بیماران خاص هم 350 بیمار دیالیزی، 27 بیمار مبتلا به هموفیلی و 75 بیمار تالاسمی تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در استان قزوین هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

زوجین نابارور آرزو دارند مثل سایر زوجین که صاحب فرزند می شوند، طعم شیرین بچه دار شدن را بچشند. اما، با مشکلی به نام هزینه های درمان ناباروری مواجه می شوند.