یک‌شنبه 10 تیر 1403

شورای عالی بیمه سلامت

شورای عالی بیمه سلامت

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل سازمان نظام پرستاری، با اشاره به اینکه 7500 نفر از پرستاران به دلیل ابتلا به کرونا جانباز و از کار افتاده شدند، گفت: ضربه ناشی از کمبود پرستار مستقیما به مردم وارد می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان نظام پرستاری با اشاره به اینکه 7500 نفر از پرستاران به دلیل ابتلا به کرونا جانباز و از کار افتاده شدند، گفت: ضربه ناشی از کمبود پرستار مستقیما به مردم وارد می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای عالی بیمه سلامت گفت: پیشنهاد اولیه شورای عالی بیمه سلامت در مورد افزایش کلی تعرفه پزشکی 1402 به هیات دولت ارسال شده اما هنوز مصوبه ای از هیات دولت به شورای عالی بیمه نرسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی بیمه سلامت گفت: پیشنهاد اولیه شورای عالی بیمه سلامت درباره افزایش کلی تعرفه پزشکی 1402 به هیات دولت ارسال شده اما هنوز مصوبه‌ای از هیات دولت به شورای عالی بیمه نرسیده که مرحله دوم و بررسی افزایش اجرای تعرفه انجام شود.

وب‌گاه الف

دبیر شورای عالی بیمه سلامت گفت: پیشنهاد اولیه شورای عالی بیمه سلامت در مورد افزایش کلی تعرفه پزشکی 1402 به هیات دولت ارسال شده اما هنوز مصوبه ای از هیات دولت به شورای عالی بیمه نرسیده که مرحله دوم و بررسی افزایش اجرای تعرفه، انجام شود.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو گفت: ذخایر دارویی کشور در مقایسه با سه ماه گذشته در وضعیت پایداری قرار دارد؛ به طوریکه بیش از 60 درصد اقلام دارویی بیش از شش ماه موجودی مناسبی دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو گفت: ذخایر دارویی کشور در مقایسه با سه ماه گذشته در وضعیت پایداری قرار دارد؛ به طوریکه بیش از 60 درصد اقلام دارویی بیش از شش ماه موجودی مناسبی دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو گفت: ذخایر دارویی کشور در مقایسه با سه ماه گذشته در وضعیت پایداری قرار دارد؛ به طوریکه بیش از 60 درصد اقلام دارویی بیش از شش ماه موجودی مناسبی دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو گفت: ذخایر دارویی کشور در مقایسه با سه ماه گذشته در وضعیت پایداری قرار دارد، به طوریکه بیش از 60 درصد اقلام دارویی بیش از 6 ماه موجودی مناسبی دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حیدر محمدی در اجلاس معاونان غذا و دارو سراسر کشور که در یزد برگزار شد، اظهار داشت: جلسات خوبی در خصوص بودجه دارو در کمیسیون تلفیق برگزار شد و ادامه برنامه‌ریزی‌ها به صحن مجلس منوط است که خوشبختانه اکثر بند‌های پیشنهادی وزارت بهداشت تصویب شده است. وی افزود: در بند «واو» بودجه دارو به سازمان برنامه و بودجه پیشنهاد داده شده بود، قیمت‌گذاری دارو...

وب‌گاه الف

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، از تشکیل کارگروهی در شورای عالی بیمه سلامت برای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن خدمات روانشناسی و مشاوره در سال 1402 خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با بیان این‌که غیرپزشکان هم می‌توانند بیمارستان خصوصی تاسیس کنند؛ گفت: 18 درصد بیمارستان‌های کشور خصوصی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی، در دیدار رؤسای بیمارستان‌های بخش خصوصی که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: 18 درصد کل بیمارستان‌های کشور خصوصی و 82 درصد دولتی است؛ این آمار نشان دهنده سهم بخش خصوصی در حوزه سلامت است و آنچه از ابتدای دولت سیزدهم بر آن اصرار ورزیده‌ایم، حذف هر گونه رانت در صدور مجوز‌ها و رعایت کامل قانون در این امر است. وزیر بهداشت افزود:...