یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد

رئیس سازمان صداوسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب کرد.

رئیس سازمان صداوسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب کرد. متن حکم جبلی برای شیخ اکبری به این شرح است:

«باسمه تعالی برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ اکبری نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان "مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان" منصوب میکنم. سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی های لازم با حوزه‌های مربوطه و نهاد‌ها و دستگاه های مسئول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه به ظرفیت‌های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان سازی رسانه‌ای و هم افزایی ظرفیت‌های سازمانی از مهمترین وظایف شما می باشد. از خداوند متعال، موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسألت دارم.

پیمان جبلی رئیس سازمان»

همچنین جبلی از زحمات خالصانه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی مقدم در طول دوره تصدی مسئولیت ستاد حج و زیارت سازمان، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده است.

جواد شیخ‌اکبری متولد 1357 و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد معارف اسلامی و الهیات گرایش فلسفه و کلام اسلامی است. وی سوابق مختلفی از جمله سردبیری برنامه‌های زنده خبری، مدیریت گروه اقتصاد و سیاسی شبکه خبر، عضو شورای طرح و برنامه شبکه سه و پنج سیما و... را در کارنامه خود دارد. شیخ اکبری پیش از این مشاور معاون سیما و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و همچنین دبیر شورای معاف سیما بوده است. مدیریت و نظارت بر تولید مستند‌های شاخص و ارزشی همچون «راز آرماگدون»، «خط امام»، «پایانی بر پایان»، «اشغال»، «نهم دی انقلاب سوم»، «بحران در سوریه» و... از دیگر سوابق حرفه‌ای وی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون