شنبه 8 اردیبهشت 1403

صحبت‌های رفیعی درباره احتمال بازگشتش به پرسپولیس

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
صحبت‌های رفیعی درباره احتمال بازگشتش به پرسپولیس

بازیکن تیم فوتبال سپاهان می‌گوید تا چند روز دیگر تیم آینده‌اش را مشخص می‌کند.

به گزارش ایسنا، سروش رفیعی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان بعد از پیروزی تیمش برابر استقلال و نایب‌قهرمانی تیمش در لیگ اظهار کرد: به همه کسانی که کمک کردند تا لیگ امسال خوب سپری شود خسته نباشید می‌گویم. یکی از بهترین لیگ‌های ما بود. دو تیم تا روز آخر برای قهرمانی تلاش کردند و پرسپولیس با 67 امتیاز قهرمان شد. ما هم تا روز آخر در کورس بودیم و شانس داشتیم. این نشان می‌دهد که لیگ خیلی خوبی بود. صمیمانه به تیم بزرگ پرسپولیس و هواداران عزیزش، و رفقای خوبم در این تیم و کادر فنی‌اش تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: به شما اهالی رسانه خداقوت می‌گویم که بی‌چشم‌داشت و صمیمانه همه‌چیز را پوشش می‌دهید. امیدوارم که فصل آینده با برنامه‌ریزی بهتر لیگ بهتری داشته باشیم. از فدراسیون فوتبال هم خواهش می‌کنم کیفیت زمین‌ها بهتر از این شود.

رفیعی درباره وضعیت خودش برای فصل آینده هم توضیح داد: قرارداد من تمام شده است. تا امروز هم بازی داشتیم و شرایط حساسی برای وجود داشت. چند روزی نیاز دارم استراحت کنم. به امید خدا به زودی تصمیم می‌گیرم.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره شایعه بازگتش به این تیم هم گفت: در زمان نقل‌وانتقالات، صحبت و شایعه زیاد است. تا امروز من با هیچ‌کس صحبت نکرده‌ام و نمی‌خواستم هم صحبتی کنم. در کورس قهرمانی بودیم و برایم مهم بود که تمرکز کنم. ان‌شاءالله در چند روز آینده تکلیفم مشخص می‌شود.

انتهای پیام