سه‌شنبه 17 مهر 1403

صعود توفارقان به لیگ دسته اول بسکتبال را به مردم آذربایجان تقدیم می کنیم / با قهرمانی فصل خوب‌مان را تکمیل می‌کنیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
صعود توفارقان به لیگ دسته اول بسکتبال را به مردم آذربایجان تقدیم می کنیم / با قهرمانی فصل خوب‌مان را تکمیل می‌کنیم

سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر صعود این تیم به لیگ برتر را به مردم آذرشهر و آذربایجان تقدیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناشر رضایی، سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج در خصوص صعود این تیم به مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال کشور با حضور 52 تیم در دو گروه شمال و جنوب آغاز شد که تیم ما در بین این تیم‌ها توانست به دیدار نهایی راه یافته و با شایستگی لیگ برتری شود.

وی در مورد دیدار روز گذشته که کار به وقت اضافه کشید، افزود: بازی بسیار نزدیک و پایاپایی بود. تیم پیکان تا این مرحله نباخته بود و واقعا بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. در چنین دیدارهایی تمرکز حرف اول و آخر را می‌زند. من به بازیکنان تاکید کرده بودم که با تمرکز بازی کنند و با کار تیمی خوب توانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر رمز موفقیت تیمش را اتحاد و همدلی معرفی کرده و گفت: عوامل مختلفی در صعود تیم نقش داشتند از حمایت‌های بی‌شائبه و دلسوزانه مالک و مدیران باشگاه تا تلاش و کوشش اعضای تیم که در سایه اتحاد و همدلی باعث شد تا توفارقان لیگ برتری شود.

رضایی با تأکید بر اینکه اصلی‌ترین فاکتور برای موفقیت یک تیم مدیریت خوب است، افزود: بحث مدیریت بسیار مهم است و فقط با صرف هزینه نمی‌توان به موفقیت رسید. خیلی از تیم‌ها هستند که هزینه زیادی کردند اما نتوانستند نتیجه بگیرند. فکر نمی‌کنم بدون مدیریت خوب و همدلی تیمی به موفقیت برسد.

وی خاطرنشان کرد: ما 7 ماه به صورت شبانه‌روزی تمرین کردیم و زحمات زیادی کشیده شد تا این نتیجه حاصل گردید. امیدوارم مسئولان استانی نگاه ویژه‌ای به تیم بسکتبال توفارقان داشته باشند تا این تیم شهرستانی در لیگ برتر نیز بتواند نماینده شایسته‌ای برای ورزش آذربایجان باشد.

سرمربی تیم توفارقان با اشاره به هزینه‌های سنگین تیمداری بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران در عرصه ورزش تأکید و تصریح کرد: تیمداری در وضعیت اقتصادی کنونی بسیار سخت است و هزینه‌های هنگفتی دارد. معتقدم باید از کسانی که در این عرصه فعالیت و سرمایه‌گذاری می‌کنند، حمایت جدی شود.

رضایی تأکید کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران ورزشی امری لازم و ضروری است. نباید فراموش کرد که ورزش بهترین وسیله برای تزریق سلامتی و ایجاد نشاط در جامعه است و دیدید که بعد از صعود تیم به لیگ برتر موجی از شادی در بین هواداران و مردم استان شکل گرفت.

وی اذعان داشت: من خودم به عنوان یک تُرک‌زبان عِرق خاصی به تیم دارم و بسیار خرسندم که توفیق شد تا بتوانم در تیم توفارقان کار کنم. خدا را شاکرم که زحمات‌مان به بار نشست و شرمنده حامیان باشگاه نشدیم. من این صعود و موفقیت را به مردم شریف آذرشهر و آذربایجان تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از حمایت هواداران عنوان کرد: دست هواداران‌مان درد نکند. من قدردان حمایت‌هایشان هستم. حضور هواداران بویژه در هر دو بازی مقابل پیکان خیلی به تیم ما کمک کرد و با تشویق‌هایشان در این صعود نقش بسزایی داشتند.

وی مطرح کرد: همانطور که گفتم این موفقیت فقط منحصر به یک نفر نیست بلکه به مجموعه باشگاه تعلق دارد. امیدوارم که مسئولان استانی تیم توفارقان را تنها نگذارند و در جهت حمایت از تیم گام بردارند. واقعا حیف است وقتی این همه زحمت کشیده شده تا تیم لیگ برتری شود، در این مسابقات به حال خود رها شود.

رضایی در خاتمه راجع به برنامه تیمش برای دیدار فینال لیگ دسته اول بسکتبال ابراز داشت: هدف ما از ابتدای مسابقات این بود تا گام به گام و مرحله به مرحله برای رسیدن به لیگ برتر تلاش کنیم. ابتدا به لیگ برتری شدن فکر می‌کردیم و الان با توجه به تحقق این هدف می‌خواهیم فصل خوب خود را با قهرمانی تکمیل کنیم.

انتهای پیام /