یک‌شنبه 1 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تقریبا 10 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنایع پتروشیمی و فولاد با اشتغال هفت هزار نفری از سوی این صندوق صورت می‌گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

دولت رئیسی هرکجا کم آورده دست کرده و از صندوق توسعه ملی پول برداشته. مثلا چندین میلیون دلار به نام آب روستایی از این صندوق برداشت کردند اما مشخص نشد کدام روستاها؟ خب اعلام کنید کدام روستاها بوده است؟

وب‌گاه مشرق نیوز

ظرف 18 ماه گذشته، 200 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صندوق بازنشستگی توسط دولت رئیسی تسویه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دریافت خودرو خارج از نوبت از خودروسازان داخلی اولین بار توسط یکی از نمایندگان مجلس مطرح شد.

وب‌گاه گسترش

در این مطلب به بررسی پرونده پرداخت وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند، بازنشستگان کشوری همچنین از انتظار برای تعیین تکلیف وام سی میلیون تومانی خبر داده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: پس از انتصاب معاون مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در هیات مدیره شرکت هواپیمایی آسمان و شرکت هواپیمایی چابهار، بازرس کل امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل صندوق بازنشستگی، درباره این انتصاب توضیح خواست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تجمع‌های اعتراضی بازنشستگان در چند شهر: معوقات متناسب‌سازی باید پرداخت شود

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از انتصاب معاون مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در هیات مدیره شرکت هواپیمایی آسمان و شرکت هواپیمایی چابهار، بازرس کل امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل صندوق بازنشستگی، درباره این انتصاب توضیح خواسته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزییات واریز حقوق اردیبهشت فرهنگیان اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در گفتگو با برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سوم سیما افزود: مقام معظم رهبری امسال را با توجه به شناخت جامعی که نسبت به مسائل اساسی کشور دارند «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری کرده‌اند. وی که در دو روز گذشته سفری به استان مرکزی داشت، با تأکید بر این‌که لازمه...

خبرگزاری مهر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با تمهیدات و تصمیم‌های مؤثر در دولت مردمی سیزدهم تعداد قابل توجهی از کارخانه‌هایی که به دلایل مختلف تعطیل شده بودند به مرحله جدید تولید بازگشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با تمهیدات و تصمیم‌های مؤثر در دولت سیزدهم تعداد قابل توجهی از کارخانه‌هایی که به دلایل مختلف تعطیل شده بودند به مرحله جدید تولید بازگشتند.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مربوط به فروردین‌ماه امسال در اردیبهشت پرداخت می‌شود.