یک‌شنبه 1 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه گسترش

عوامل ایجاد تورم در اقتصاد به 2 دسته عوامل بلندمدت و کوتاه‌مدت قابل تقسیم است.

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهور در جلسه فوق‌العاده هیئت دولت که بعدازظهر شنبه به‌منظور بررسی نهایی و تصویب برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی برخی دستگاه‌ها و افراد، به‌ویژه میرکاظمی رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه و همکارانش در تدوین این برنامه، آن را سند هویت نگاه دولت برای تحول در پنج سال آینده ذیل سیاست‌های 26گانه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متن کامل لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران که در روز گذشته 30 اردیبهشت ماه 1402 رونمایی شد، منتشر گردید.

خبرگزاری تسنیم

متن کامل لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران که در روز گذشته 30 اردیبهشت ماه 1402 رونمایی شد، منتشر گردید.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مربوط به فروردین‌ماه امسال در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رحیم ممبینی امروز در همایش معرفی سند برنامه هفتم توسعه گفت: یکی از مشکلات بودجه در حال حاضر انباشت بدهی‌های دولت است که به رقم 1144 هزار میلیارد تومان رسیده، همچنین بدهی شرکت‌های دولتی به رقم 1849 هزار میلیارد تومان رسیده است که البته این بدهی‌ها قابل تبدیل شدن به بدهی دولت است. وی همچنین گفت: یکی از بدهی‌های دیگر دولت به صندوق توسعه ملی است که...

وب‌گاه 55 آنلاین

وزیر اقتصاد که اواخر سال گذشته از تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان خبر داده بود، در آخرین اظهار نظرهای خود ضمن تشریح چرایی به نتیجه نرسیدن تخصیص سهام عدالت به جاماندگان ابراز امیدواری کرد که این موضوع در سال جاری اجرایی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بخشی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی آمده است: قبلاً آقای خامنه‌ای به من گفته بودند که اگر شورای نگهبان، با سؤال از ایشان، محذور برایشان درست کنند، ممکن است جواب مطلوب نگیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کارشناس اقتصادی معتقد است برای حل بحران صندوق‌های بازنشستگی باید برخورد علمی و کارشناسی داشته باشیم که به نظر من، دولت سیزدهم از این موضوع عاجر است.

وب‌گاه 55 آنلاین

صندوق‌های بازنشستگی، طلاق‌های صوری را در کشور گسترش داده‌اند

وب‌گاه خبر آنلاین

قبلاً آقای خامنه‌ای به من گفته بودند که اگر شورای نگهبان، با سؤال از ایشان، محذور برایشان درست کنند، ممکن است جواب مطلوب نگیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی معتقد است: برای حل بحران صندوق‌های بازنشستگی باید برخورد علمی و کارشناسی داشته باشیم که به نظر من، دولت سیزدهم از این موضوع عاجر است.