دوشنبه 2 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه گسترش

اقتصاددانان در تعریف رابطه میان اصلاحات اقتصادی و خصوصی‌سازی می‌گویند اصلاحات، موضوعی کلان است و خصوصی‌سازی یکی از زیرمجموعه‌های آن به‌شمار می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دیروز در سامانه کدال 10 نماد، صدور مجوز افزایش سرمایه خود را منتشر کردند. علاوه بر این 10 نماد، افزایش سرمایه فرود به تأیید حسابرس رسید و افزایش سرمایه وگستر و وپایا و مدیریت در مرجع ثبت شرکت‌ها ثبت شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «بیت‌الله برقراری» مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر امروز در حاشیه بازدید عیسی‌زاده رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از این صندوق و جلسه با مدیران کل ستادی و استانی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اظهار داشت: این صندوق براساس سیاست‌های کلی نظام و حمایت از اقشار ضعیف و محروم در سال 1384 شکل گرفت. برقراری...

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات صندوق‌ها را پیگیری می‌کنیم نباید بدهی دولت به صندوق‌های بیمه‌ای سنگین شود.

خبرگزاری دانا

رئیس کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بیمه درمان صندوق روستاییان از طریق بیمه سلامت انجام می شود که در جلسه ای با وزیر بهداشت موضوع درمان این صندوق را پیگیری خواهم کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات صندوق‌ها را پیگیری می‌کنیم نباید بدهی دولت به صندوق‌های بیمه‌ای سنگین شود، اشرافیت خوبی به صندوق‌ها داریم سال گذشته نیز پیگیر افزایش بودجه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بودیم.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای از حل مشکل حدود 300 نفر از بازنشستگان این دانشگاه خبرداد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روزنامه اعتماد اواسط ماه جاری در شماره 5387 خود، گزارشی با تیتر «نمی‌دانیم 32.6 هزارمیلیارد تومان کجا خرج شده‌است» منتشر کرد. انتشار این گزارش موجی از واکنش‌ها و خبر‌های مختلف را به دنبال داشت، تا جایی که وزارت اقتصاد علاوه بر ارائه توضیحات و پاسخ به اتهامات وارد شده، از روزنامه اعتماد شکایت کرد. موج اخبار و تحلیل‌های نادرست در مورد واگذاری بلوک...

وب‌گاه عرشه آنلاین

افزایش حداقل حقوق برای بازنشستگان و وظیفه بگیران مشمول صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح و سایر صندوق‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی به میزان 20 درصد افزایش می‌یابد و حداقل حقوق نباید کمتر از شش میلیون و 300 هزار تومان باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

آخرین مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی عمر و حادثه برای بازنشستگان اعلام شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

با توجه به بودجه جدید دولت برای سال 1402، قرار است حقوق بازنشستگان افزایش یابد که با این حال برای آن تصمیم گیری های جدیدی در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری دانا

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برنامه‌ریزی برای سفرهای سیاحتی و زیارتی بازنشستگان کشوری درحال انجام و نهایی شدن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صبح روز چهارشنبه، 2 دی ماه، لایحه بودجه سال 1402 از سوی رئیس جمهور تقدیم مجلس شورای اسلامی شد؛ در این بودجه 5261 هزار میلیاردی که نسبت به سال گذشته افزایش 40 درصدی را نشان می دهد، تغییرات مهمی در حوزه بازنشستگی اتخاذ شده که مهمترین آن افزایش سن «بازنشستگی» است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: لایحه بودجه سال 1402 صبح روز چهارشنبه، 2 دی ماه از سوی رئیس جمهور تقدیم مجلس شورای اسلامی شد؛ در این بودجه 5261 هزار میلیاردی که نسبت به سال گذشته افزایش 40 درصدی را نشان می دهد، تغییرات مهمی در حوزه بازنشستگی اتخاذ شده که مهمترین آن افزایش سن «بازنشستگی» است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه تعادل نوشت: در حالی که بر اساس اعلام مرکز آمار نرخ تورم سالانه به 45 درصد رسیده، دولت افزایش حقوق را تنها 20 درصد تعیین کرده و از این رو باز هم فشار اصلی بر روی طبقه حقوق بگیر ثابت است و این موضوع در میان بازنشستگان نیز خود را نشان می‌دهد.