دوشنبه 2 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری مهر

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و رسیدگی به سوال یکی از نمایندگان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستورکار قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

در چنین شرایطی با توجه به افزایش مالیات، قیمت دستوری و مشکلات مختلف تولید کننده صاحبان سرمایه ترجیح می دهند نقدینگی خود را به جای ورود به تولید به بازار های موازی وارد کنند تا سود بیشتری کسب کنند ولی بر افزایش تورم دامن می زنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

تصمیم‌گیری در خصوص کارگران بدونِ حضور نمایندگان کارگری محلی از اعراب ندارد و ما بارها گفته‌ایم و بازهم می‌گوییم که با هر تصمیمی که منافع کارگران را تهدید کند، مخالفیم

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: تاریخ در حال تکرار شدن است اقدامات کنونی بانک مرکزی همانند اقداماتی است که پس از تشدید تحریم ها در زمان ترامپ انجام شد ولی چون بانک به عنوان مطالبه کننده نمی توانست منافع صادرکنندگان را تامین کند دچار مشکل شد و کمیته اقدام ارزی با هدف تامین منافع دو طرف در شرایط موجود تشکیل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سکه امامی وارد محدوده مقاومتی مهمی شده است که با توجه به بالا بودن حباب آن می توان انتظار داشت که از سرعت پر شتاب رشد آن کاسته شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

خانه ملت نوشت: نماینده تبریز گفت: به اتحادیه اروپا هشدار می دهم که خود را با طناب پوسیده منافقین خلق آویزان نکنید؛ کما اینکه پارلمان اروپا که عده ای افراد بازنشسته بیکار و بی تعهد هستند و تصمیمات ضدبشری و غیرمسئولانه می گیرند و با نام تروریست، با نماد مقاومت در مقابل داعش یعنی سپاه مقابله می کنند. هرگونه اقدام علیه سپاه پاسداران اقدام علیه ملت بزرگ ایران است و پاسخ کوبنده، محکم و پشیمان...

وب‌گاه عصر ایران

با کارت کالابرگ الکترونیکی حدود 12 قلم کالا که جزء مایحتاج مردم محسوب می شود قابل خرید است. این کالابرگ باید با دو ویژگی ادامه پیدا کند و دستگاه ها باید به این کالاها تخفیف ویژه ارائه کنند و کالاهای مشمول کالابرگ الکترونیک حداقل برای یک سال قیمت ثابت داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه یارانه‌ها در سال جاری 7 برابر شد که این موضوع در سال آینده نیز ادامه پیدا می کند، گفت: مکمل این یارانه‌ها کالابرگ الکترونیکی است که دولت فراهم سازی زیرساخت‌های آن را آغاز کرده است.

خبرگزاری تسنیم

رسیدگی به گزارش شور اول کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه سال 1402کل کشور (در دستورکار جلسه امروز نمایندگان قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی کلیات لایحه بودجه سال آینده در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف، آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست علنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه 2 بهمن ماه دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس برگزار شد. حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس دستور کار صحن علنی را به شرح زیر اعلام کرد: * حضور رییس جمهور برای دفاع از لایحه بودجه سال 1402 کل کشور * ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح اصلاح بند (ب) ماده (39)...

خبرگزاری مهر

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی کلیات لایحه بودجه سال آینده در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان دومین صندوق بزرگ بیمه‌ای اکنون بیش از یک میلیون و 600 هزار بازنشسته را تحت پوشش دارد که بازنشستگان و از کارافتادگان 52 درصد افراد تحت پوشش این صندوق را شامل می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان برنامه و بودجه کشور در نحوه تخصیص و توزیع اعتبارات در دستور کار نمایندگان در جلسات علنی این هفته قرار دارد.