دوشنبه 2 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری تسنیم

در 8 ماهه 1401 حدود 23 هزار فقره حساب نزد بانک مرکزی از طریق خزانه داری کل باز شده که 8 هزار حساب تمرکز و 15 هزار حساب دریافت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سوال محمدرضا احمدی نماینده رشت و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر آموزش و پرورش در دستور کار این هفته مجلس قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص کلیات لایحه بودجه سال 1402 کل کشور فردا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی رسیدگی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

پایان دی آخرین مهلت دستگاه‌های اجرائی برای تمرکز حساب در خزانه است و طبق دستور وزیر اقتصاد، خزانه داری کل کشور از ابتدای بهمن دیگر به دستگاه‌هایی که حساب‌های خود را در بانک مرکزی به حساب واحد خزانه متمرکز نکرده اند، خدمات عمومی بودجه نخواهد داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

اخبار جدید از همسان سازی حقوق بازنشستگان را در ادامه مطلب بخوانید

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه1402، طرح اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده، طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و طرح حمایت از مالکیت صنعتی، در دستورکار هفته آتی جلسات علنی مجلس قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که هر سال رقمی بین 100 تا 110 همت به بدهی دولت به صندوق تامین اجتماعی اضافه می‌شود، در سال بعد 330 همت اعتبار به 4 صندوق دولتی در بودجه تخصیص یافته است.

خبرگزاری مهر

«رویداد تأمین مالی اختصاصی فرهنگ بنیان» دیروز چهارشنبه 28 دی ماه در سالن همایش‌های ساختمان مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حذف یارانه نقدی و تبدیل آن به کالابرگ را منوط به استقبال مردم دانست و گفت: اگر استقبال خوب باشد، طرح استفاده از کارت یارانه جایگزین یارانه نقدی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صولت مرتضوی گفت: دولت و مخصوصا شخص آقای رئیسی کمر همت بسته اند و دستور دادند که حتما حقوق بازنشستگان را توجه داشته باشند هم دولت و هم سازمان برنامه توجه ویژه ای به حقوق بازنشستگان داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اجرای طرح آزمایشی اعطای کالابرگ الکترونیکی در استان هرمزگان گفت: اگر استقبال مردم از این طرح گسترده باشد حتماً این طرح جایگزین یارانه نقدی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حذف یارانه نقدی و تبدیل آن به کالابرگ را منوط به استقبال مردم دانست و گفت: اگر استقبال خوب باشد، طرح استفاده از کارات یارانه جایگزین یارانه نقدی می‌شود.

وب‌گاه گسترش

سهام شرکت سیمان اردستان روز چهارشنبه در نماد معاملاتی «اردستان» به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.