سه‌شنبه 3 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

حالا که ظاهراً تامین اعتبار تامین اجتماعی تا پایان سال انجام شده و دیگر مشکل نقدینگی و اعتبار ندارند، انتظار داریم فیش‌های معوقات هرچه زودتر صادر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت صبا فولاد خلیج فارس موفق شد تا با عبور از رکورد سالیانه تولید بریکت گرم گام مهمی را در جهت حرکت در مسیر ظرفیت نهایی خود بردارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حمید فرخ‌نژاد شاخص‌ترین سلبریتی پروژه‌های امنیتی است. او اخیرا وارد یک پروژه امنیتی شده و شاید برای منحرف شدن افکار عمومی، آخرین استوری‌اش متفاوت بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران گفت: انتظار داریم فیش معوقات بازنشستگان امروز یا فردا صادر شود.

وب‌گاه فرارو

کارگری که روایت او را در این گزارش مطرح کردیم، می‌گوید: هیچ تلفنی برای ثبت شکایت وجود ندارد. شماره‌ی 2500 اشتباه است. هیچ اداره کاری هم پاسخگو نیست. با هرجا تماس می‌گیریم و به هر جا می‌رویم پاسخ سر بالا می‌دهند. خودشان می‌دانند دست کارگر برای رسیدن به حقوقش، به جایی بند نیست و راهی برای شکایت ندارند، برای همین هیچ ضرورتی هم برای پاسخگویی نمی‌بینند...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: وقتی سهام 611 تومانی فارس 1851 تومان یعنی سه برابر فروخته شد همه فعالان بازار، تحلیل‌گران و عموم مردم به ارزنده بودن قیمت سهام در بازار سرمایه پی بردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: یک کارگر می‌گوید: بارها برای بررسی پرونده و علت تأخیر در صدور حکم به اداره کار مراجعه کردم اما هیچ پاسخی نگرفتم. بارها به من و وکیلم گفتند که اینترنت قطع است و امکان درج پرونده نیست. مگر می‌شود هر وقت که مراجعه می‌کنیم اینترنت قطع باشد؟!

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: با وجود ترمیم حقوق نیروهای دولتی با تلاش مجلس و دولت، بسیاری بر این باورند که نوعی تبعیض درباره افزایش حقوق و ترمیم مزد بین بخش دولتی و نیروهای سایر بخش‌ها وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اصلی ترین دلیل برای انحلال مرکز نوآوری صبا زیان ده بودن مرکز نوآوری صبا و وجود ابهاماتی در قراردادها و دستمزدها و... بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«حق بدیهی بازنشسته» است که برای قرارداد جدید بیمه تکمیلی که قرار است از اول آذر منعقد شود، مطالبه‌گری کند و نظرها و خواست‌های قانونی خود را مطرح نماید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی علاوه بر وزارتخانه، 4 دستگاه زیرمجموعه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدتقی نقدعلی بیان کرد: هلدینگ خلیج فارس طرح‌های توسعه‌ای سود آوری دارد و برای بازنشستگان بارقه امیدی است و شریک شدن «اهداف» با این مجموعه می‌تواند منافع سهامداران را تامین کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قرن نو نوشت: رستم قاسمی در لیست وزرایی قرار دارد که احتمال برکناری او بخاطر بیماری اش از یک سو بالاست و از سوی دیگر عملکردش در وزارت راه می تواند برای او عزل یا استیضاح را به دنبال داشته باشد.