سه‌شنبه 3 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس توسط دولت، به عنوان بزرگترین هلدینگ تخصصی پتروشیمی در سال 1389 تاسیس شد و کمی بعد در سال 1392 پس از مطرح شدن سیاست‌های اجرای اصل 44 قانون اساسی بخشی از سهام آن از مدیریت مستقیم بخش دولتی به بخش غیر دولتی واگذار گردید. این شرکت که 40 درصد از صنایع پتروشیمی کشور را در اختیار دارد، با توجه به ترکیب سهامدارنش توسط دولت اداره می‌شود....

وب‌گاه الف

مدیرعامل بانک تجارت از پرداخت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، از کار افتادگان و وظیفه‌بگیران بانک خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اما حتی اگر رستم دولت از این حاشیه هم عبور کند بازهم همچنان در لیست وزرایی قرار دارد که احتمال برکناری او بخاطر بیماری اش از یک سو بالاست و از سوی دیگر عملکردش در وزارت راه می تواند برای او عزل یا استیضاح را به دنبال داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی در خصوص میزان بدهی این سازمان به داروخانه‌ها و همچنین دلیل عدم پرداخت بدهی به داروخانه‌ها توضیحاتی داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رستم قاسمی که رویای ریاست جمهوری را با وزارت جابجا کرده بود، در دولت رئیسی و وزارت راه روزهای پرحاشیه ای را سپری کرده است؛ از شایعه برکناری بخاطر بیماری تا انتشار تصاویر خصوصی اش در کنار همسر دوم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رستم قاسمی در لیست وزرایی قرار دارد که احتمال برکناری او بخاطر بیماری اش از یک سو بالاست و از سوی دیگر عملکردش در وزارت راه می تواند برای او عزل یا استیضاح را به دنبال داشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته در جلسه علنی مجلس؛ جلسه استیضاح وزیر صمت با حضور نمانیدگان برگزار شد و درنهایت مجلس مجددا به فاطمی‌امین اعتماد کرد. نگاهی به جزئیات انتقاد‌های نمایندگان طراح و موافق استیضاح نشان می‌دهد محور موضوعات و انتقاد‌ها به عملکرد وزیر صمت شامل 1- تولید و کیفیت و واردات خودرو، 2- عدم جلوگیری از افزایش قیمت برخی اقلام در حوزه لوازم خانگی و مصالح...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسینی گفت: علیرغم انجام متناسب‌سازی مذکور، تفاوت در تاریخ تطبیق کارکنان شاغل و بازنشستگان این بانک‌ها (شاغلین 1395/11/1 و بازنشستگان 1398/11/1) منجر به نارضایتی مستمری‌بگیران مشمول و انعکاس موضوع به مراجع ذیربط شد که به رغم تعداد درخواست‌ها و پیگیری‌ها، موضوع بی‌نتیجه مانده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید عباس حسینی از اجرایی شدن متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها با قانون مدیریت خدمات کشوری خبر داد و گفت: با اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری در بانک‌های دولتی از تاریخ بهمن ماه سال 1395، فاصله قابل توجهی بین حقوق کارکنان شاغل در بانک‌های دولتی و مستمری‌بگیران صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها ایجاد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزیر اقتصاد از اجرایی شدن متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها با قانون مدیریت خدمات کشوری خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

افزایش حقوق 130 هزار بازنشسته | مشمولان چه کسانی هستند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی از اجرایی شدن متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها با قانون مدیریت خدمات کشوری خبر داد و گفت: با اجرای این متناسب‌سازی، مابه التفاوت ناشی از 26 ماه تأخیر در تطبیق حقوق بیش از 130 هزار نفر از مستمری‌بگیران صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها با قانون مدیریت خدمات کشوری پرداخت خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

حسینی گفت: با اجرای متناسب‌سازی حقوق، مابه‌التفاوت ناشی از26 ماه تأخیر در تطبیق حقوق بیش از 130 هزارنفراز مستمری‌بگیران صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها باقانون مدیریت خدمات کشوری پرداخت میشود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس آخرین اطلاعات، فرآیند کنترل محاسبات مربوط به بانک‌های ملت، تجارت، توسعه صادرات و قرض‌الحسنه مهر پایان یافته و مجوز پرداخت مبالغ مابه‌التفاوت ناشی از این متناسب‌سازی برای بانک‌های مذکور صادر شده است. قطع به یقین پرداخت مابه‌التفاوت به سایر مستمری‌بگیران مشمول نیز به محض نهایی‌سازی محاسبات توسط بانک ذی‌ربط و تایید محاسبات توسط صندوق مذکور، صورت خواهد پذیرفت.

وب‌گاه الف

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با اجرای متناسب‌سازی حقوق، مابه‌التفاوت ناشی از 26 ماه تأخیر در تطبیق حقوق بیش از 130 هزار نفر از مستمری‌بگیران صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها با قانون مدیریت خدمات کشوری پرداخت خواهد شد.