سه‌شنبه 3 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه عرشه آنلاین

برقراری حقوق بازنشستگی و وظیفه، اصلاح احکام بازنشستگی، محاسبه کسور ایام خدمت غیر رسمی، انعقاد قرارداد خویش فرمایی، استرداد و انتقال کسور، استرداد اشتباه واریزی، استرداد کسور مازاد بر 30 سال، تعیین بدهی ایام خدمت غیررسمی، انتقال حق بیمه، دریافت اطلاعات شاغلین دستگاه‌های اجرایی، پرداخت حقوق و پرداخت غرامت بیمه عمر و حوادث از جمله مهم‌ترین خدمات این اداره کل در استان تهران است.

خبرگزاری دانا

سرپرست اداره کل صندوق بازنشستگی کشوری، استان تهران گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال 1401 به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود 4 هزار نفر اضافه شود.

خبرگزاری مهر

سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری پیش بینی کرد که تا پایان سال 1401 به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود 4هزار نفر اضافه شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست اداره کل صندوق بازنشستگی کشوری، استان تهران گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال 1401 به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود 4 هزار نفر اضافه شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست اداره کل صندوق بازنشستگی کشوری، استان تهران گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال 1401 به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود 4 هزار نفر اضافه شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو_ مهدی محمدصادقی دانشجوی دکتری جغرافیای سیاسی دانشگاه تهران در یادداشتی نوشت: هرگاه نگارنده نسبت به تبعات پیری و تغییر ناگهانی ساختار سنی جمعیت ایران قلم می‌زند؛ بیش از هر نکته‌ای به مراقبت از رنجش احتمالی برخی محاسن سفیدان می‌اندیشد. هرچند رسالت‌اجتماعی یک پژوهشگر ایجاب می‌کند تا به این مسئله بپردازد؛ اما باید به این موضوع اشاره شود که تشریح و تبیین...

خبرگزاری مهر

اصفهان - رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان در نامه ای سرگشاده به رئیس قوه قضائیه خواستار رسیدگی به وضعیت ناگوار دفاتر اسناد رسمی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دیروز بسیاری از بزرگان بازار با خروج پول حقیقی مواجه بودند که سیگنال نگران کننده‌ای برای معامله‌گران است. از سوی دیگر بخشی از معامله‌گران همواره در روز چهارشنبه در سمت عرضه بازار قرار می‌گیرند. آیا این سنت می‌تواند بازار را قرمز کند؟

خبرگزاری تسنیم

سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد گفت: بازنشستگان ما معوقاتی در خصوص اصلاحیه همسان سازی مربوط به نیمه دوم سال 99 و کل سال 1400 دارند. با توجه به وضعیت اقتصادی بازنشستگان همه تلاش خود را می‌کنیم تا این معوقات را پرداخت کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل گروه مدیریت ارزش سرمایه، صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با صدور مجوز فعالیت صندوق املاک و مستغلات کشور با نماد "ارزش مسکن" از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، امکان فعالیت برای این صندوق فراهم شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص کل بورس امروز با 17 هزار و 987 واحد افزایش به رقم یک میلیون و 407 هزار واحد رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد گفت: بازنشستگان ما معوقاتی در خصوص اصلاحیه همسان‌سازی مربوط به نیمه دوم سال 99 و کل سال 1400 دارند. باتوجه‌به وضعیت اقتصادی بازنشستگان همه تلاش خود را می‌کنیم تا این معوقات را پرداخت کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به دلیل افزایش سرسام آور هزینه‌های درمانی در سال جاری، شرکت‌های بزرگ بیمه‌ای از بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی استقبال و درباره آن اقدامی نکردند و تاکنون فقط سه شرکت آن هم برای بخشی از بیمه تکمیلی اقدام کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: با وجود ترمیم حقوق نیروهای دولتی با تلاش مجلس و دولت، بسیاری بر این باورند که نوعی تبعیض درباره افزایش حقوق و ترمیم مزد بین بخش دولتی و نیروهای سایر بخش‌ها وجود دارد.