چهارشنبه 4 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: آیا مدیران رده بالا یا همان اعضای هیات مدیره شرکت‌های تامین اجتماعی و مقامات سازمان به اندازه‌ی بازنشستگان حقوق می‌گیرند و از افزایش حقوق و کلی مزایای مزدی خودشان را محروم می‌کنند که بازنشستگان به خاطر مساوات اجتماعی و برابری همگانی، تن به حداقل‌بگیرسازی اجباری بدهند؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با جشن عید غدیر از چهره های ماندگار بازنشسته صنعت فولاد کشور روز دوشنبه در سالن همایش‌های صدا و سیما تجلیل شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: پیشرفت فعلی کشور در عرصه های مختلف مرهون و مدیون صنعت فولاد و کسانی است که ابتدای کار آن را پایه گذاری و به این مرحله رساندند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان تامین اجتماعی امروز 47 ساله شد اما همچنان درگیر مشکلات قدیمیست، فرشید یزدانی کارشناس بیمه‌های اجتماعی از ادامه تاثیر این مشکلات بر ادامه فعالیت‌های سازمان تامین اجتماعی می‌گوید، به باور او ریشه همه این مشکلات در مدیریت معیوب دولتی ریشه دارد که به این سازمان تحمیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در این مدت حقوق بازنشستگان به موقع پرداخت شده و به تعویق نیفتاده است و از این پس هم همینگونه خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: سازمان تامین اجتماعی امروز 47 ساله شد اما همچنان درگیر مشکلات قدیمی است، فرشید یزدانی کارشناس بیمه‌های اجتماعی از ادامه تاثیر این مشکلات بر ادامه فعالیت‌های سازمان تامین اجتماعی می‌گوید، به باور او ریشه همه این مشکلات در مدیریت معیوب دولتی ریشه دارد که به این سازمان تحمیل شده است.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید براینکه برای پرداخت حقوق هیچ وامی از بانک نگرفته ایم گفت: برای پرداخت مستمری بازنشستگان مشکلی نداریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعیگفت: در حقوق بازنشستگان به موقع پرداخت شده و به تعویق نیفتاده است.

وب‌گاه گسترش

مهدی عیسی زاده - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مشکلی برای پرداخت حقوق بازنشستگان نداریم.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: سال گذشته بیش از یک میلیون بیمه شده جدید وارد صندوق شدند که 700 هزار مورد آن در دولت جدید اتفاق افتاد. دو طرح در دست اجرا در دل پوشش بیمه‌ای که اقتضای امیدآفرینی هم دارد پوشش بیمه زنان خانه‌دار و دانشجویان بود.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از افراد پولدار فرار مالیاتی دارند و با درآمد آن چنانی حاضر نیستند اظهارنامه مالیاتی پر کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

با سرک کشیدن به سایت صندوق متوجه می‌شوید که حاج صادق مسوول رسیدگی به این امور خرد شده و در حاشیه قرار گرفته است و عملاً تنها ریاست ساختمان صندوق در خیابان نجات الهی در اختیار اوست و...