چهارشنبه 4 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد در مصاحبه خود برای اولین بار به وجود این دلار های نقدی در آغاز به کار دولت سیزدهم اعتراف کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه خبری چند ثانیه نوشت: خاندوزی در مصاحبه خود برای اولین بار به وجود دلار های نقدی در آغاز به کار دولت سیزدهم اعتراف کرد، ولی بلافاصله به نامه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به رییس سازمان برنامه و بودجه وقت اشاره نموده که در آن به اتمام اعتبار اشاره شده بود! موضوعی که قبلا مشخص شده، صرفا مربوط به اعتبارات اختصاص یافته برای طرح های عمرانی قابل اتمام تا پایان دولت دوازدهم بوده و نه کل...

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: تا پیش از سال 1241 شمسی، بیشتر کارهای بانکی و ریالی مردم در تجارتخانه‌ها و صرافی‌های معتبر انجام می‌شد. کارهایی مثل دریافت وام، نقل و انتقال پول و مواردی از این دست توسط تجارتخانه‌های معروفی مثل تومانیانس، برادران جهانیان، جمشیدیان و کمپانی فارس انجام می‌شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با هدف آسیب‌شناسی روندها و کاهش میزان ورودی پرونده‌ها و تقلیل اطاله دادرسی، جلسه هم‌اندیشی ریاست قوه قضائیه و جمعی از مسئولان عالی قضایی با مدیران «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و «سازمان تأمین اجتماعی» برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در ادامه سلسه نشست‌های تخصصی رئیس دستگاه قضا در دوره جدید با هدف آسیب‌شناسی روند‌ها و کاهش میزان ورودی پرونده‌ها و تقلیل اطاله دادرسی، جلسه هم‌اندیشی ریاست قوه قضاییه و جمعی از مسئولان عالی قضایی با مدیران «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و «سازمان تأمین اجتماعی» برگزار شد. جمعیت هدف و مخاطب وزارت تعاون و سازمان تأمین اجتماعی حدود 60 میلیون نفر...

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه در نشست مشترک با مسئولان سازمان تأمین اجتماعی پرسید: آیا این یک ایراد و اشکال نیست که پرونده‌های تخلف یا جرم زیرمجموعه‌های سازمان تامین اجتماعی مقدمتاً با ورود دستگاه‌های نظارتی در دادگستری گشوده می‌شود؟

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضائیه گفت: آیا این یک ایراد نیست که پرونده‌های تخلف زیرمجموعه‌های سازمان تامین اجتماعی با ورود دستگاه‌های نظارتی گشوده می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، در ادامه سلسه نشست‌های تخصصی رئیس دستگاه قضا در دوره جدید با هدف آسیب‌شناسی روندها و کاهش میزان ورودی پرونده‌ها و تقلیل اطاله دادرسی، جلسه هم‌اندیشی ریاست قوه قضائیه و جمعی از مسئولان عالی قضایی با مدیران «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و «سازمان تأمین اجتماعی» برگزار شد. جمعیت هدف و مخاطب وزارت تعاون و سازمان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدول افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران مشترک صندوق تامین اجتماعی در سال 1401 منتشر شد.

وب‌گاه گسترش

همزمان با عید سعید غدیر خم و به اهتمام صندوق بازنشستگی فولاد برای اولین بار بزرگان و پیشکسوتان صنعت فولاد کشور در نخستین آیین تجلیل از چهره‌های ماندگار صندوق بازنشستگی فولاد در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما گردهم آمدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: پیشرفت فعلی کشور در عرصه‌های مختلف مرهون و مدیون صنعت فولاد و کسانی است که ابتدای کار آن را پایه گذاری و به این مرحله رساندند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: پیشرفت فعلی کشور در عرصه‌های مختلف مرهون و مدیون صنعت فولاد و کسانی است که ابتدای کار آن را پایه گذاری و به این مرحله رساندند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سود سنواتی سهام 39 ناشر ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار در سه هفته ابتدایی تیر ماه سال جاری از طریق اطلاعات سامانه سجام پرداخت شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تازه‌ترین آمار‌های منتشر شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نشان می‌دهد که در ادامه واریز سود سنواتی سهام ناشران با استفاده از سامانه سجام، در سه هفته ابتدایی تیر ماه امسال 39 شرکت حاضر در بازار سهام، سود سنواتی سهامداران خود را از طریق این سامانه واریز کرده‌اند. اسامی 39 شرکت پرداخت کننده سود سنواتی در 3 هفته ابتدایی تیر اطلاعات منتشر شده حاکی...