چهارشنبه 4 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنا فیروزی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد.

وب‌گاه فرارو

خانه سالمندانی در شرق تهران با برنامه فعالیت‌های ورزشی، ویزیت روزانه، فیزیوتراپی و گفتار درمانی در مهرماه 1400هزینه نگهداری از سالمندانش از 8میلیون تومان آغاز می‌شد، اما حالا با گذشت کمتر از یک‌سال این خانه برای اتاق‌های 6تخته‌اش 10میلیون تومان، برای اتاق 4تخته 12میلیون تومان و برای اتاق vip، 20میلیون تومان دریافت می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسکانیوز نوشت: عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی نسبت به قطع یارانه برخی از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واکنش نشان داد.

وب‌گاه فرارو

محمد هادی زاهدی وفا: طبقه پیشکسوتان مستحق ترین افراد برای دریافت خدمات هستندو ما باید دغدغه خدمات بهداشتی را برای پیشکسوتان داشته باشیم اما یک اشکالی است که سرانه بهداشت ما چندان کم نیست و مشکل ما در نطام ارجاع است که باید اصلاح شود و خدمات درمانی باید افزایش پیدا کند.

وب‌گاه عصر ایران

محمد هادی زاهدی وفا: طبقه پیشکسوتان مستحق ترین افراد برای دریافت خدمات هستندو ما باید دغدغه خدمات بهداشتی را برای پیشکسوتان داشته باشیم اما یک اشکالی است که سرانه بهداشت ما چندان کم نیست و مشکل ما در نطام ارجاع است که باید اصلاح شود و خدمات درمانی باید افزایش پیدا کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اطلاعات پایگاه ایرانیان از سال 92-93 و در دولت گذشته به‌روزرسانی نشده بود و یارانه‌ها بر همان اساس واریز می‌شد که به روزرسانی این اطلاعات از یک ماه و نیم گذشته آغاز شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد هادی زاهدی وفا، روز دوشنبه در هفدهمین سالروز گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، گفت: باید سعی کنیم سلول بنیادین زندگی اجتماعی را به روال خود بازگردانیم و خانواده محور صمیمانه و عزت اعضای خانواده باشد. وی، افزایش سن امید به زندگی بعد از انقلاب خبر داد و افزود: امید به زندگی از 55 سال به 76.2 سال ارتقا یافته است. این دسترسی به افزایش...

وب‌گاه عصر ایران

ماده 85 قانون مدیریت خدمات کشوری در این کشور اجرا نمی‌شود و یا تبعیض وجود دارد، به شدت پیگیر هستیم. برخی دستگاه‌ها که خوب بودجه می‌گیرند به پرسنل و بازنشستگان خوب می‌رسند ولی برخی که پرسنل و بازنشسته پرتعداد دارند این رسیدگی را ندارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق بازنشستگان در ابتدای سال افزایش پیدا می کند اما براساس عدم افزایش براساس تورم، مشکلاتی وجود دارد که هر چه قدر تلاش می کنیم به میزان تورم نمی رسیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد اسکندری در حاشیه برگزاری هفدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و در آئین تجلیل از بازنشستگان برگزیده، در جمع خبرنگاران، گفت: موضوع معیشت بازنشستگان از مواردی است که مورد توجه صندوق بازنشستگی قرار داشته و دارد و در قالب قانون بودجه و اعتبارات تخصیص داده شده از سوی سازمان برنامه و بودجه باید به این موضوع توجه شود. وی با بیان اینکه...

وب‌گاه عصر ایران

نتایج و اسامی واجدان شرایط از امروز اول مرداد ماه1401 در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir قابل مشاهده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمود مرتضایی فرد با اشاره به مشخص شدن نتایج ثبت نام وام ضروری 15 میلیون تومانی این صندوق گفت: نتایج ثبت نام وام ضروری که 31 اردیبهشت ماه مهلت ثبت نام آنلاین آن به اتمام رسیده بود، مشخص شد. مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه نتایج و اسامی واجدان شرایط از اول مرداد ماه 1401 در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir...

وب‌گاه تابناک

پشت گرمی به حمایت‌های نماینده مجلس از این مدیر علیرغم تذکر صریح رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر عدم دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات دولت، کار را به جایی رسانده است که او قدرتی بالاتر از مقررات صندوق بازنشستگی کشوری برای خود قائل شود و از امضای صورتجلسه مجمع پس از سه هفته، اکراه و امتناع کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تا پیش از سال 1241 شمسی، بیشتر کارهای بانکی و ریالی مردم در تجارتخانه‌ها و صرافی‌های معتبر انجام می‌شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تا پیش از سال 1241 شمسی، بیشتر کارهای بانکی و ریالی مردم در تجارتخانه‌ها و صرافی‌های معتبر انجام می‌شد. کارهایی مثل دریافت وام، نقل و انتقال پول و مواردی از این دست توسط تجارتخانه‌های معروفی مثل تومانیانس، برادران جهانیان، جمشیدیان و کمپانی فارس انجام می‌شد.