جمعه 14 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه خبر آنلاین

هلدینگ خلیج فارس در یک اقدام ناگهانی نام باشگاه استقلال را تغییر داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز پژوهش‌های مجلس در جریان بررسی لایحه بودجه1403، پیشنهاد توزیع یارانه بنزین به افراد را ارائه کرده است. مرکز پژوهش‌های مجلس در جریان بررسی لایحه بودجه1403، پیشنهاد توزیع یارانه بنزین به افراد را ارائه کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، بر اساس این پیشنهاد، دولت باید از خردادماه سال آینده به سرپرست خانوار‌های فاقد خودرو به ازای هر نفر، ماهانه 15 لیتر سهمیه بنزین اعطا کند که این سهمیه...

وب‌گاه گسترش

آخرین تغییرات دهک بندی خانوار‌ها بر اساس اطلاعات اقتصادی سال‌های 1399 تا 1402 در سامانه حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعمال شد که نشان دهنده دهک خانوار و وضعیت مشمول بودن یا نبود دریافت یارانه نقدی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو تارا به دست خواهید آورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جعفرزاده ایمن‌آبادی از قیمت پایین فروش نفت ایران انتقاد کرد و گفت: وقتی روسیه تا 60 دلار معاف است، ما چگونه می‌توانیم زیر قیمت 60 دلار او نفت بدهیم؟

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درباره برنامه‌ریزی برای افزایش پروازها به جزیره کیش در فصل گردشگری لو سیزن تابستان اظهاراتی کرد. او اعلام کرد که شرکت‌های هواپیمایی که در فصل تابستان تصمیم به افزایش تعداد پروازها به جزیره کیش می‌گیرند، مورد حمایت سازمان منطقه آزاد قرار خواهند گرفت و از تسهیلات تخفیفی در خدمات فرودگاهی بهره‌مند خواهند شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت وانت نیسان 7 تا 12 درصد افزایش یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت: براساس اعلام وزیر صمت، امسال یک میلیون و 700 هزار خودرو برای جبران کسری نیاز بازار، تولید خواهد شد. منبع: خبرگزاری صدا و سیما

وب‌گاه فرارو

خودرو برقی نیاز به فرهنگ سازی مصرف کننده دارد. دولت باید مشوق‌هایی برای ایجاد فرهنگ استفاده از خودرو‌های برقی ایجاد کند. افزون بر این‌ها بحث قیمت خودرو برقی با توجه به تورم و کاهش ارزش ریال در برابر دلار را هم داریم، هم اکنون خودرو‌های برقی حداقل 30 الی 40 درصد گران‌تر از خودرو‌های دیزلی هستند. خودرو در ایران، یک کالای سرمایه‌ای است، بنابراین بسیاری از افرادی که مایل به خرید خودرو برقی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس قانون اجباری بیمه شخص ثالث، ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت مکلف است از صدور هرگونه کارت و تخصیص اولیه سهمیه یا ادامه آن برای وسایل نقلیه فاقد بیمه‌نامه خودداری کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی و کالاهای مشمول این طرح اعلام شد. وزیر کار خبر داد که دستور مستقیم رییس‌جمهور بر استمرار طرح کالابرگ الکترونیکی است براساس این طرح 220 هزار تومان به هر فرد برای خرید کالا پرداخت می‌شود

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار ارز قیمت ها روند صعودی را در پیش گرفتند و قیمت لیر ترکیه با تجربه رشد قیمت نسبی 50 تومانی؛ به کانال صعودی بازگشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد برای ایام شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، از فردا سه‌شنبه 11 اردیبهشت ساعت 9 صبح به فروش می‌رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرایط دریافت وام فوری 200 میلیون تومانی در بانک ملی ایران اعلام شد. شرایط دریافت وام فوری 200 میلیون تومانی در بانک ملی ایران اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، شرایط پرداخت وام فوری 200 میلیون تومانی در بانک ملی ایران و مدارک مورد نیاز آن اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس تفاهم صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات، صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند.