پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه فرارو

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: «با توجه به تأکید وزیر راه‌وشهرسازی و نیز برای سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی بهتر به مسافران، در تلاش هستیم تا دومین پل هوایی اتصال به هواپیما را برای هواپیماهای بدنه متوسط به پایین راه‌اندازی کنیم.»

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان اظهار کرد: به منظور بهبود سرویس‌دهی و خدمات به مسافران و با تاکید وزیر راه‌وشهرسازی، در حال تلاش برای راه‌اندازی دومین پل هوایی اتصال به هواپیما برای هواپیماهای با بدنه متوسط تا پایین هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق بررسی‌های صورت گرفته ظرفیت قطارهای فوق العاده که برای بازه زمانی شهادت امام صادق قرار داده شده بود در همان دقایق اول تکمیل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مجلس گفت: جوانان و نوجوانان دلباخته به انقلاب اسلامی، اندیشه شهید مطهری را چراغ راه خود قرار دهند، چرا که اندیشه مطهری همچنان راهگشا و درس‌آموز است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل صندوق ملی مسکن با اشاره به وجود چاله‌های بزرگ در برخی پروژه‌های مسکن مهر، گفت: از محل منابع صندوق ملی مسکن تاکنون 9700 میلیارد تومان برای تکمیل این طرح تخصیص یافته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم گرامیداشت روز ملی خلیج فارس به همت پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری با همکاری سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح در دو بخش با رویکرد بررسی مستندات تاریخی و باستان‌شناسی خلیج‌فارس در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد. مصطفی ده‌پهلوان خلیج همیشه فارس را قلب زمین خواند و افزود: در اثبات حقانیت فارس بودن خلیج‌فارس و مدیریت این شاخ‌آبه مهم تاریخی توسط ایرانیان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز پژوهش‌های مجلس در جریان بررسی لایحه بودجه1403، پیشنهاد توزیع یارانه بنزین به افراد را ارائه کرده است. مرکز پژوهش‌های مجلس در جریان بررسی لایحه بودجه1403، پیشنهاد توزیع یارانه بنزین به افراد را ارائه کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، بر اساس این پیشنهاد، دولت باید از خردادماه سال آینده به سرپرست خانوار‌های فاقد خودرو به ازای هر نفر، ماهانه 15 لیتر سهمیه بنزین اعطا کند که این سهمیه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تقدیم لایحه پیشنهادی به دولت با عنوان تعیین سقف 5 سال در قراردادهای موقت کار خبر داد و گفت: با تصویب این پیشنهاد قرارداد همه کارگران چه در کارهای با ماهیت مستمر چه در کارهای با ماهیت غیرمستمر بعد از 5 سال باید دائمی شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: تا امروز 100 میلیون فوت مکعب گاز از مشعل‌های گازی کشور جمع آوری شده است.

وب‌گاه گسترش

رعیتی فرد گفت: طرح اصلاح قانون کار ما به عنوان لایحه به مجلس جدید خواهد رسید و در مجلس یازدهم مطرح نخواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان حمل‌ونقل گفت: نوسازی 250 هزار دستگاه در دستور کار قرار گرفته است که از این تعداد 72 هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای نوسازی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود کاهش 40 درصدی واردات برنج در یک سال گذشته، با مدیریت بازار توسط دولت، قیمت برنج ایرانی 9 درصد پایین آمده است.

وب‌گاه الف

مدیرعامل صندوق ملی مسکن با اشاره به وجود چاله‌های بزرگ در برخی پروژه‌های مسکن مهر، گفت: از محل منابع صندوق ملی مسکن تاکنون 9700 میلیارد تومان برای تکمیل این طرح تخصیص یافته است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

درحالی طلافروشان مدعی هستند، ثبت سرمایه آنها در سامانه جامع تجارت برای این صنف به چالش تبدیل شده که سازمان امور مالیاتی می گوید: میانگین مالیات ابرازی طلا فروش‌ها در سال قبل نه میلیون و ششصد هزار تومان یعنی 800 هزار تومان در ماه بوده است.