پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجلس با تصویب جدول مربوط به منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها (تبصره 8 قانون بودجه) لایحه بودجه 1403 کل کشور موافقت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی به محتواهای منتشر شده درباره یکی دانستن اعتبارات و عملیات اجرایی مربوط به «رفع نقاط پرحادثه» و «روکش آسفالت» واکنش نشان داد.

وب‌گاه گسترش

در سال گذشته، فقط دو شرکت خودروساز دولتی بیش از یک میلیون دستگاه خودرو تولید کرده و ادعا کرده‌اند که تمام این تعداد را به فروش رسانده‌اند. اما عدم ارائه عرضه جدید توسط این شرکت‌های خودروساز دولتی در چند ماه اخیر، موجب تأمل می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ساغر کتابی، در اعماق تاریکی، جایی که سلول‌ها به طور بی‌رحمانه‌ای علیه بدن خود شمشیر می‌کشند، نوری روشن در حال طلوع است. این نور، نویدبخش امیدی تازه برای نجات جان انسان‌ها از چنگال سرطان روده، سومین قاتل شایع در جهان است. محققان ایرانی با اراده و ذهنی خلاق، گامی بلند در جهت مبارزه با این بیماری هولناک برداشته‌اند. آن‌ها با بهره‌گیری از قدرت نانو،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر نفت گفت: بخشی از ناترازی بنزین از طریق سوخت متانول برطرف می‌شود این دانش در گذشته مختص به کشور‌های دیگر بود اما حالا ایران به آن دست یافته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، براساس اطلاعیه مدیریت پذیرش بورس کالای ایران، پذیرش کالا‌ها و محصولات یاد شده پس از بررسی مدارک و مستندات در چهارصد و دوازدهمین جلسه کمیته عرضه در 5 اردیبهشت به تصویب رسید. کالا‌های پذیرش شده در بازار اصلی به این ترتیب پلی اتیلن ترفتالات بطری، شمش فولادی، ورق گرم فولادی، شمش روی، نبشی فولادی، عایق رطوبتی و قیر 11 شرکت به شرح زیر در بازار اصلی...

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تقدیم لایحه پیشنهادی به دولت با عنوان تعیین سقف 5 سال در قراردادهای موقت کار خبر داد و گفت: با تصویب این پیشنهاد قرارداد همه کارگران چه در کارهای با ماهیت مستمر چه در کارهای با ماهیت غیرمستمر بعد از 5 سال باید دائمی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین تغییرات دهک بندی خانوار‌ها بر اساس اطلاعات اقتصادی سال‌های 1399 تا 1402 در سامانه حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعمال شد که نشان دهنده دهک خانوار و وضعیت مشمول بودن یا نبود دریافت یارانه نقدی است. طبق قانون بودجه 1402 بند (د) تبصره 17 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است هر شش ماه یک بار دهک درآمدی خانوارها را به‌روزرسانی کند و براساس رفتار مالی افراد و شاخص‌های مختلف...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای امسال تا 10 اردیبهشت ماه جمعا 5.638 همت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا 10 اردیبهشت ماه جمعا 5.638 همت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایران جزء خیلی معدود کشورهای جهان است که هفته آن، دو روز تعطیلی پایان هفته ندارد و تنها یک روز کاملا تعطیل (جمعه) است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یکی از اقدامات موثر معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابتدای استقرار دولت سیزدهم تا کنون، گسترش نظارت بر کارگاه‌های مشمول قانون کار، افزایش حفاظت فنی و بهداشت کار و ارتقای ایمنی و سلامت شغلی بوده است. این موضوع در اساسنامه سازمان بین المللی کار (ILO) آمده و از تمامی کشور‌های عضو خواسته شده تا نسبت به برقراری نظام بازرسی کار اقدام...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس حوزه مسکن گفت: در استفاده از سامانه خودنویس مستاجران مراقب کلاهبرداری‌ها باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر نفت گفت: امسال 79 پروژه کلان در جهش تولید به ارزش 16 میلیارد دلار به بهره برداری می‌رسد و همچنین50 پروژه جدید به ارزش 25 میلیارد دلار را در برنامه داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از تشکیل کمیسیون تعاونی‌های صادرات محور خبرداد و هدف‌گذاری ایجاد اشتغال در سال 1403 را بیش از 180 هزار نفر عنوان کرد.

خبرگزاری اکو نیوز