جمعه 31 فروردین 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی از پرداخت 80 میلیارد تومان کمک بلاعوض از حساب 100 امام در این استان به متقاضیان در دو سال اخیر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بانک مرکزی: مدیر اداره تامین مالی زنجیره تولید بانک مرکزی گفت: در سال‌جاری 350‌هزار میلیارد تومان برای تامین مالی از طریق ابزارهای تامین مالی زنجیره تامین تعهدی پیش‌بینی شده است که این رقم شامل 200‌هزار میلیارد اوراق گام برای بنگاه های اقتصادی، 20‌هزار میلیارد تومان اوراق گام برای شرکت‌های دانش بنیان، 50‌هزار میلیارد تومان کارت رفاهی متصل به اوراق گام و 80‌هزار میلیارد تومان در چارچوب...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

فروش و خرید امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرهای پردیس و پرند به صورت غیرقانونی و با قیمت‌های نسبتا بالا انجام می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شفیقی از به تعویق افتادن آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» خبر داد و گفت: زمان آزمون به 11 خرداد ماه موکول شده است.

وب‌گاه الف

براساس نامه مدیرعامل ایران خودرو به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس و اوراق بهادار، قیمت فروش محصولات پژو پارس اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه بیش از 2 هزار شرکت تجاری در نمایشگاه ایران اکسپو شرکت می‌کنند، گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای نمایش توانمندی کالاهای تولیدی ایرانی است.

وب‌گاه گسترش

حاج اسماعیلی گفت: اینکه اعلام می شود آمادگی داشتیم در بحث دستمزد انعطاف بیشتری نشان بدهیم ولی این اتفاق نمی‌افتد نشان می‌دهد که نقش چندانی در تعیین دستمزد در شورا ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

با نزدیک شدن به پایان فروردین ماه و در حالی که جامعه کارگری در انتظار اجرای مصوبه دستمزد است، گمانه‌زنی‌هایی از سوی برخی رسانه‌ها درباره تغییر مصوبه دستمزد 1403 مطرح شده و از برگزاری جلسه شورای عالی کار به منظور بررسی مجدد مصوبه دستمزد خبر می‌دهند، این در حالی است که وزارت کار و کارفرمایان تشکیل چنین جلسه‌ای را تایید نکرده‌اند و هرگونه اصلاح و بازنگری در مصوبه دستمزد باید در قالب یک...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کار در پاسخ به سوالی خصوصی تعطیلی پنجشنبه ها و اجرای آن بر مشمولان قانون کار و بخش خصوصی، تصریح کرد: این مساله نیاز به قانون دارد، هرچه که قانونگذار تصویب کند لازم الاجرا است. در واقع هرچه که مجلس تصویب کند و ابلاغ شود ما حتما اجرا خواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به افزایش و تشدید بارش‌ها در سه استان جنوبی کشور احتمال وقوع سیل وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت از چند محصول فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان سمنان در قالب برنامه‌های دور دوم سفر آیت الله رئیسی رییس جمهور به این استان رونمایی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان معروف به نیروگاه شهید باکری با 400 میلیون یورو سرمایه گذاری با راهبری وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) و سرمایه‌گذاری شرکت توسعه معادن و فلزات روز پنجشنبه 30 فروردین ماه با حضور رییس جمهور افتتاح می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت جدید پژوپارس 445 میلیون و 742 هزارو 300 تومان تعیین شده است.

وب‌گاه الف

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور از پیشرفت 85 درصدی تولید قطار ملی تولید داخل کشور خبر داد و گفت: این قطار طی یکی - دو هفته آینده به صورت رسمی وارد خطوط حمل و نقل مترو خواهد شد.