جمعه 28 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه خبر آنلاین

چرا مساله خرید یا اجاره خانه سال‌هاست در ایران به دلیل تورم، بحرانی و مساله‌ساز است و انگار قرار هم نیست حل شود؟ کافی‌ست آرشیو روزنامه‌ها و سایت‌های خبری را نگاه کنید تقریبا هیچ سالی نبوده که در بهار و تابستان، رسانه‌ها از بحران مسکن و گرانی خانه و مشکلات مستاجران ننوشته باشند. مشکل کار کجاست؟ تجربه دیگر کشورها در این زمینه چیست و آن‌ها برای حل این مشکل چه کارهایی کرده‌اند؟ آیا نمی‌شود...

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راهور فراجا از افراد بی‌تفاوت به موضوعات ترافیک خواست تا با حساسیت نسبت به این موضوع به مسئولیت خود در کاهش تصادفات رانندگی عمل کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امکان تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا در روزهای آینده فراهم شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون علمی رییس جمهور از نخستین اسکنر سه‌بعدی ایران‌ساخت با طراحی و تولید نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بومی در پارک علم و فناوری قزوین رونمایی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر موضوع تفکیک یارانه در خصوص قیومیت، حضانت و کفالت باشد، متقاضیان باید از طریق فرمانداری به دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی مراجعه کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حدادعادل گفت: من پیش از دبستان به دبستان رفته بودم. من پنج سال و شش ما هم بود که مادربزرگم من را برد به همان مدرسه‌ای که پدر و عموهایم آنجا درس خواندند. در واقع آن موقع در محله‌های ما که جنوب شهر تهران بود، کودکستان و پیش‌دبستانی نبود. محله ما هم خیلی محله بدی بود به‌اصطلاح همان گارد ماشین، پاخط. یک جای عجیب‌وغریبی بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مولوی بیان کرد: افراد مجرد اگر به صورت مستقل زندگی می‌کنند، باید با داشتن مدارک به فرمانداری و دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی برای جداسازی یارانه خود اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

"وزیر صنعت، معدن و تجارت جناب آقای دکتر علی آبادی"، جناب آقای دکتر دوستی استاندار محترم هرمزگان و هیئتی از مسئولان استان با همراهی مدیریت شرکت فراطرح آلیاژ صبح روز سه شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه 1403 با حضور در محل احداث مجتمع فولادسازی فراطرح آلیاژ، از مراحل پیشرفت این پروژه بازدید کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر صنعت، معدن و تجارت جناب آقای دکتر علی آبادی، جناب آقای دکتر دوستی استاندار محترم هرمزگان و هیئتی از مسئولان استان با همراهی مدیریت شرکت فراطرح آلیاژ صبح روز سه شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه 1403 با حضور در محل احداث مجتمع فولادسازی فراطرح آلیاژ، از مراحل پیشرفت این پروژه بازدید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار خودرو امروز سه شنبه 25 اردیبهشت 1403، با افتی شدید در اغلب محصولات داخلی و مونتاژی آغاز به کار کرد. اما در این میان تعداد معدودی از آنها تغییر قیمت نداشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون مهندسی و عمران بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: نخستین ترمینال مکانیزه غلات در این استان به ظرفیت 150هزار تن در مجتمع بندری شهید رجایی در حال احداث است.

وب‌گاه گسترش

به گفته وزیر کار، حقوق و دستمزد کارگران حداقل به میزان 35 درصد افزایش یافته است. نمایندگان کارگران و کارفرمایان هم‌نظر بودند که به آیتم‌های اصلی افزایش داده شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مسئله تفکیک یارانه‌ها، گفت: اگر موضوع تفکیک یارانه درخصوص قیومیت، حضانت و کفالت باشد؛ متقاضیان باید از طریق فرمانداری به دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی مراجعه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد گفت: بررسی دغدغه صنف طلا و جواهر به درج اطلاعات در سامانه جامع تجارت جزو دستورات رییس جمهوری است و در این راستا وزارت صمت اطلاعیه‌ای منتشر کرد که موضوع حل و فصل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد گفت: بررسی دغدغه صنف طلا و جواهر به درج اطلاعات در سامانه جامع تجارت جزو دستورات رییس جمهوری است و در این راستا وزارت صمت اطلاعیه‌ای منتشر کرد که موضوع حل و فصل شد.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور قانون «قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها» و «قانون تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.