جمعه 7 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از ممنوعیت خرید و فروش نهضت ملی مسکن تا زمان نصب کنتور خبر داد و جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستأجران را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیرکار با اشاره به اینکه بالغ بر یک میلیون و 200هزار نفر بیمه شده اجباری و اختیاری جدید وجود دارد گفت: مطابق آمارها وعده تحقق یک میلیون شغل محقق شد. دولت 3000واحد بزرگ و متوسط تعطیل شده را به چرخه تولید برگرداند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرتضی روحی مدیرکل دفتر مدیریت بهره‌وری و پروژه‌های تحولی سازمان خصوصی سازی در مصاحبه رادیویی اظهار کرد: تاکنون در ایران دولت ملک‌های خود را نفروخته و برای اولین بار است که دولت، فروش اموال مازاد را شروع کرده است. وی افزود: ما در حال حاضر 400 شرکت داریم که عموماً دولتی هستند و سیاست دولت هم این است که 20 درصد اکثر سهام‌های بزرگ را نگه دارد و با...

وب‌گاه خبر آنلاین

تخصیص امتیازهای ویژه اقتصادی به گروهی خاص از مردم، سنتی است که پایه‌گذار آن، رئیس جمهور دولت ششم بوده‌است و تا امروز مسئولان در این راه سنت‌شکنی نکرده‌اند و اخیرا نیز امتیاز ویژه‌ای برای واردات خودرو به ایثارگران تعلق گرفته‌است.

وب‌گاه الف

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که عزم دولت برای حل مشکل مسکن جدی است، گفت: فرآیند ساخت نهضت ملی مسکن از 2 میلیون و 540 هزار واحد عبور کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با هدف عبور موفق از اوج بار تابستان امسال، 26 طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت ماه وارد مدار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که عزم دولت برای حل مشکل مسکن جدی است، گفت: فرآیند ساخت نهضت ملی مسکن از 2 میلیون و 540 هزار واحد عبور کرد.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال گذشته که یکی از محوری‌تری دستورات کار، توسعه اشتغال بود، به فضل الهی و عنایت دولت کریمه، وعده یک میلیون فرصت شغلی محقق شد و دولت با افتخار و با آماری متقن که روایتگری‌اش با تمام اصول و قواعد سنجشی همسازی دارد، آن را تبیین کرد.

خبرگزاری تسنیم

پاویون ملی شرکت‌های دانش بنیان در رویداد بزرگ نمایشگاهی حوزه سلامت شرق آسیا با حمایت سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در ویتنام برپا می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور گفت: گام اول برای موفقیت و تحقق اهداف اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا وجود اراده میان طرفین است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اعلام خبر پایان تولید پژو پارس قیمت این محصول ایران خودرو افزایش یافت. آخرین قیمت انواع خودرو پژوپارس برای امروز 7 اردیبهشت 1403 به شرح زیر است. بر این اساس قیمت پژوپارس LX صفر، در بازار به 865 میلیون تومان رسید. همچنین پژو پارس XU7P سال، به 675 میلیون تومان رسیده است. بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو پژو پارس در تاریخ 5 اردیبهشت برای مشاهده قیمت کارخانه ماشین پژو پارس وارد سایت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرتضوی گفت: در سایر مکاتب کارگر را ابزار تولید می‌دانند اما ما کارگر را خالق تولید، محور تولید و صاحب نظر در امر تولید می‌دانیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور با بیان اینکه گام اول برای موفقیت و تحقق اهداف اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا وجود اراده میان طرفین است، نفس برگزاری این اجلاس را نماد و نمودی از وجود این اراده میان طرفین دانست.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت ادامه داد: سیگارهای الکترونیک جزو موارد قاچاق به حساب می‌آیند و به همین دلیل می‌توان از ظرفیت قانونی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استفاده کرد. موضوع مبارزه با سیگارهای الکترونیک در دستور کار دو وزارتخانه «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» و «صنعت، معدن و تجارت» قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که عزم دولت برای حل مشکل مسکن جدی است، گفت: فرآیند ساخت نهضت ملی مسکن از 2 میلیون و 540 هزار واحد عبور کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس و تهران - کرج هستیم.