پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

98 میلیون سبد غذایی کالابرگ الکترونیکی در طرح فجرانه توزیع شد. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار درخصوص دریافت کالابرگ توجهی نداشته باشند چرا که پیامک‌های مربوطه از سامانه پیامکی این وزارتخانه به اطلاع مردم می‌رسد. به گزارش عرشه آنلاین، در این اطلاعیه آمده است: به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی...

وب‌گاه گسترش

محسن باقری گفت: امید است با اصلاح قانون کار و دائمی شدن قراردادها، امنیت شغلی در کشور افزایش یابد.

وب‌گاه الف

مجلس یازدهم در طول چهار سال گذشته خود 26 مصوبه مهم از جمله اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران تا قانون اصلاح قانون صدور چک داشته که در این گزارش به آنها پرداخته شده است.

وب‌گاه گسترش

پاک مهر گفت: حقوق یک پرستار در کشور ما ماهانه حدود 12 الی 15 میلیون تومان است و این در حالی است که حقوق پرستار در یکی از کشورهای همسایه ما ماهانه بیش از 100 میلیون است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه شاهد تبلور موقوفات منفعتی هستیم، که واقف گفته درآمد حاصل ملک وقفی صرف امور منفعتی مانند ایتام، قرآن، علم و... شود.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل دفتر تالاب‌های سازمان محیط زیست گفت: «اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان در سال گذشته از مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان بابت عدم تخصیص حقابه گاوخونی به میزانی که براساس قانون تالاب‌ها توسط سازمان محیط زیست تعیین شده است، شکایت کرد که این مسئله منجر به صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان شد.»

وب‌گاه گسترش

در این گزارش آخرین قیمت محصولات ایران خودرو را در تاریخ 1403/02/05 مشاهده می کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عصر روز سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403، تفاهم‌نامه همکاری فناورانه و دانش بنیان در صنعت روانکار با حضور دکتر موسوی رئیس دانشگاه صنعتی شریف و مهندس اسحاقی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول منعقد شد. در این جلسه که با حضور معاون پژوهش و فناوری و برخی از اعضای هیئت علمی دانشگاه شریف همچنین جمعی از معاونین و مدیران شرکت نفت ایرانول برگزار شد، دکتر موسوی طی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آن‌طور که آمارها نشان می‌دهند نیم‌سکه نه فقط در بازار آزاد، بلکه در حراج‌های مرکز مبادله نیز در صدر تقاضای متقاضیان است. همچنین طبق اعلام بانک مرکزی سقف تراکنش غیرحضوری دوبرابر شده و روزانه به 200میلیون تومان رسیده است. آن‌طور که آمارها نشان می‌دهند نیم‌سکه نه فقط در بازار آزاد، بلکه در حراج‌های مرکز مبادله نیز در صدر تقاضای متقاضیان است. همچنین طبق اعلام بانک مرکزی سقف تراکنش غیرحضوری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیسی گفت: نظام سلطه به ما القا می‌کند که بدون دانش و مشارکت آنها نمی‌توانیم، این حرف القای استکباری بوده و از نظر ما مردود است.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون پارلمانی رئیس دولت سیزدهم گفت: مهمترین جایی که با دنیا در تعامل است تهران است، با این جمعیتی که تهران دارد تا حالا چرا بحثی مطرح نمی کردند و الان یکباره این بحث مطرح شده است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی خود زمینه ساز تقویت و تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن می شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس بخش خطرپذیری مرکز تحقیقات راه و شهرسازی گفت: «محاسبات انجام‌شده نشان می‌دهد که چیزی حدود 49 درصد جمعیت کل ایران بر روی پهنه‌های فرونشستی یا مجاورت آن سکونت دارند.»

خبرگزاری دانشجو

تجارت ایران و پاکستان در سال 1402 رشد 38 درصدی را تجربه کرد و به بیش از 2 میلیارد دلار رسید، رقمی که طبق توافق در آخرین جلسه کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور، قرار است افزایش 5 برابری را تجربه کند.

وب‌گاه تابناک

تفاهم نامه همکاری فناورانه و دانش بنیان در صنعت روانکار بین مدیر عامل شرکت نفت ایرانول و رئیس دانشگاه صنعتی شریف به امضا رسید.

وب‌گاه فرارو

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با بیان اینکه حدود 359 دشت کشور دچار فرونشست است، گفت: 28درصد چاه‌های کشاورزی معادل 117هزار حلقه چاه در دشت‌های با نرخ فرونشست بیش از 10 سانتی‌متر حفر شده است.