جمعه 31 فروردین 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهور با حضور در نیروگاه سیکل ترکیبی قدس (شهید باکری) سمنان؛ بلوک دوم این مجموعه را افتتاح کرد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: از ساخت چهار میلیون واحد مسکن هدف گذاری شده عملیات اجرایی ساخت 2 میلیون و 518 هزار واحد آغاز شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری امروز فاز دوم نیروگاه برق سمنان به ظرفیت 366 مگاوات در قالب طرح توسعه این نیروگاه را افتتاح کرد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - عملیات اجرایی آماده‌سازی معابر سایت نهضت ملی مسکن گرمسار روز پنجشنبه با حضور معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی در قالب سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌کارت‌های سوختگیری جایگاه‌ها جمع می‌شود یا نه؟ فعلا قرار نیست این کارت‌های سوخت جمع شود اما محدودیت قطعی است و این احتمال که جایگاه‌داران به صاحبان وسایل نقلیه بدون کارت سوخت بگویند کارت جایگاه نیست، جدی است. فعلا تا تیرماه خبر محدودیت سوخت‌گیری با کارت‌های جایگاه چالش اصلی مردم خواهد بود. کارت‌های سوختگیری جایگاه‌ها جمع می‌شود یا نه؟ فعلا قرار نیست این کارت‌های سوخت جمع شود اما محدودیت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهرهای پایدار شهرهایی هستند که رفاه شهروندان خود را در اولویت قرار می‌دهند و در عین حال تاثیر آنها را بر محیط زیست به حداقل می‌رسانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد در دست اجراست که به مرور به چرخه تولید استان وارد خواهند شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد. شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد. متقاضیان ثبت نام ایران خودرو 1403 می‌توانند دو خودروی پرفروش را با قیمت کارخانه خریداری کنند. موعد تحویل نیز 90 روزه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کمیسیون معادن و فلزات اتاق بازرگانی تبریز با تأکید بر اینکه بخش خصوصی آذربایجان‌شرقی تاکنون چندان نتوانسته‌اند، به سرمایه‌گذاری در حوزه معادن ورود کنند، و در این زمینه با مشکل مواجه هستیم، از تلاش برای تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه معادن، به‌عنوان اولویت اصلی کمیسیون در سال جدید خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با بیان اینکه امتیاز نهضت ملی مسکن به هیچ وجه قابل فروش و انتقال نیست، گفت: واحدهای مسکونی به شخص ثبت‌نام کننده در این طرح واگذار می‌شود.

وب‌گاه گسترش

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: با توجه به اینکه نرخ سود تسهیلات در مسکن شهری بالاتر است، تصمیم شده است قیمت نهایی را به صورتی کاهش دهیم. بر اساس این تصمیم، تعیین شده است که در مواردی که افراد با مشکلاتی در تأمین مالی روبه‌رو هستند، ابتدا تسهیلات بانکی به پروژه‌ها تزریق شود تا فرآیند آغاز شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل منطقه آزاد ارس گفت: یکی از زمینه‌هایی که ارس در آینده می‌تواند در آن پیشتاز باشد، بخش گردشگری است. ارس می‌تواند مکمل ظرفیت گردشگری کیش باشد و گردشگران می‌توانند در فصولی که هوای کیش مطلوب نیست، به ارس بیایند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران از آخرین وضعیت خانه های فرسوده در روستاها و همچنین وضعیت واگذاری زمین برای خانه های فرسوده روستایی در اطراف تهران توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای رانا به دست خواهید آورد.‌

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت ایران خودرو قیمت جدید 4 محصول از این خانواده را اطلاع رسانی نمود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی از برنامه ریزی برای افتتاح و بهره‌برداری از 100 هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده تا پایان امسال در سراسر کشور خبر داد.