پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه خبر آنلاین

دیجیاتو در گزارشی به تشریح جزئیات خودروی جدید ایران خودرو «ری را» پرداخته است. کراس اوور ملی ایران خودرو که به خاطر نامش خبرساز شده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه تابناک

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: خراسان می تواند یکی از کانون‌های خوب صنعت خودرو باشد، حضور در این نمایشگاه نیز تقویت پایگاه صنعت خودرو در این استان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه جهان ما یک جهان به هم پیوسته بوده و منافع اقتصادی و تجاری، خارج از ابعاد و مرزهای داخلی به شدت به هم گره خورده است، گفت: ضروری است تمامی کشورها به دور از مداخلات سیاسی بیرونی، همکاری‌های دو و چندجانبه خود را بیش از پیش گسترش دهند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون اقتصادی رییس‌جمهور گفت: گلایه رهبر معظم انقلاب اسلامی به واسطه نارضایتی مردم بود و این مسئله باعث تحرک جدی در خودروسازی کشور شد.

وب‌گاه گسترش

به رغم اضافه شدن هزینه های بالا به قیمت پایه باز هم خرید هایما S7 با توجه به قیمت های امروز بازار سودی حول و حوش 115 میلیون تومانی برای خریداران این خودرو از بورس کالا به همراه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: یک نماینده مجلس با تأکید بر اینکه نمایندگان همچنان به استیضاح وزیر صمت اصرار دارند گفت: برای معرفی مجدد وزیر صمت ابتدا باید تکلیف وزارت بازرگانی معلوم شود سپس برایش وزیر معرفی کنیم

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس جمهور تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای اقتصادی ضمن کنترل هزینه‌های خود، با تمام توان برنامه‌های مصوب را برای کاهش هرچه بیشتر نرخ تورم بویژه در کالاهای مربوط به معیشت و سفره مردم اجرا کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: منوچهر منطقی معاون وزارت صمت با بیان این که تنها دانشکده خودرو در خاورمیانه در ایران وجود دارد گفت: در حوزه طراحی خودرو دو مرکز خیلی قوی داریم که نمی‌گویم معادل بهترین‌های اروپا است اما معادل بهترین‌های آسیا است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس رصد بازار خودرو در میان خودروهای پرتیراژ ایران خودرو امروز «سمند LX با موتورEF7» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار رشد یک میلیونی قیمت داشتند و سایر محصولات ایران خودرو بدون تغییر قیمت گذاری شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میخائیل گورباچف، آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی و هدایت کننده آن به سوی فروپاشی و گذار از کمونیسم بامداد امروز درگذشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: روح قانون مرتبط با واردات خودرو برای تنظیم بازار پاسخگویی به نیاز جامعه، ارتقای تولید داخل، ایجاد رقابت، کاهش قیمت و افزایش کیفیت بوده است؛ اگر قرار است در آیین نامه واردات خودرو این موارد رعایت نشود، بهتر است اساساً آیین نامه‌ای برای واردات خودرو نداشته باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا ویژه شهریور 1401 در جدول زیر آمده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کشورمان اظهار کرد: ما به مسئولان طالبان توصیه کردیم از تشدید تنش در مرزها به‌شدت خودداری کنند. امیدواریم با توجیه مرزبانان طالبان کم‌تر شاهد بروز این‌نوع تشنج‌ها باشیم.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت سیناژن گفت: تاکنون 8 میلیون دوز واکسن اسپایکوژن توسط وزارت بهداشت تحویل گرفته شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در برخی مناطق استان های خوزستان و ایلام گردوخاک رخ خواهد داد.