جمعه 28 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه گسترش

وزیر راه و شهرسازی: درباره نحوه تامین مسکن برای دهک‌های پایین تصمیم‌گیری شد که دولت کمک کند تا وام آنها از محل صندوق ملی مسکن پرداخت شود.

وب‌گاه تابناک

همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا از تعدادی نمایندگی شهر مشهد بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی و مشکلات آنها قرار گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مهدی برادران در آزاد سازی واردات لوازم خانگی گفت: وقتی بازار رقابتی باشد و محصولات داخلی بتواند نیاز کشور را تامین کند، دلیلی برای واردات محصولات مشابه نداریم.

خبرگزاری مهر

مریم جلالی با انتقاد از برخی رویکردهای و عدم توجه به عزتمندی هنرمندان صنایع دستی گفت: تمام عزم من این است که رویکرد صنایع دستی را از نگاه گیرندگی به نگاه بالندگی برسانم.

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - شرکت‌های دانش بنیان سراسر کشور در همایش یک روزه مهندسی معکوس و بومی سازی پمپ‌های پالایشی، آمادگی خود را برای خودکفایی و تامین نیاز پالایشگاه آبادان اعلام کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت و رجیستری گوشی تلفن همراه مسافرین، ورودی از مبادی کشور عراق اعم از مرزهای زمینی و هوایی طی بازه زمانی 10 تا 31 شهریور ممنوع است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به منظور نظارت بر نحوه فروش بلیت سفر اربعین خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسن روحانی گفت: آقای حدادعادل آمد و به من گفت که کشور را کوپنی کنید. گفتم دولت این کار را تا روز آخر انجام نمی‌دهد. آنها این حرف را به رهبری هم زده بودند. به رهبری گفتم که نظرم این است که نباید کوپنی کنیم، ایشان هم تایید کردند و گفتند درست است.

وب‌گاه عصر ایران

این درست نیست که خانمی را به اتهام عادی و آشکار به تلویزیون آورد، ولی در باره این شخص سکوت کرد. پیشنهاد می‌شود کلیپ انتخاباتی او هم منتشر شود.

وب‌گاه فرارو

مسئول سابق دفتر نظارت و پایش ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: ذرات موجود در ریزگرد‌های نمکی دریاچه ارومیه حاوی ترکیبات کلسیم، آهن، آلومنیوم و منیزیم هستند. کلسیم موجود در محیط خطر ابتلا به سنگ کلیه، گرفتگی مجاری کلیه و رگ‌های خونی را بالا می‌برد. آهن موجود در این ریزگرد‌ها نیز ممکن است منجر به ورم و بروز آسیب‌های چشمی شود و جذب آن از طریق تنفس طولانی‌مدت نیز التهاب ریه را در پی دارد.

خبرگزاری دانا

با نزدیک شدن به ایام اربعین شاهد آغاز این پیاده روی عظیم هستیم و البته در این راستا تدابیری نیز از سوی مسئولان امر اندیشیده شده است.

خبرگزاری مهر

بوشهر - برگزاری جام جهانی 2022 در قطر فرصت خوبی است تا استان‌هایی مثل بوشهر که کمترین فاصله را با این کشور دارند، بتوانند سهمی در این رویداد مهم ایفا کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

بر اساس اخرین اخبار، شهریور ماه امسال نیز پرداخت یارانه به صورت نقدی است و به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.