پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار گنبدکاووس درشرق استان گلستان، رویکرد اصلی دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی را مبارزه با فساد، رانت و ویژه‌خواری دانست و گفت: این دولت حیاط خلوت ندارد و همواره در کنار مردم ایستاده و خدمت به آنها را افتخار خود می‌داند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش خود اعلام کرده است که ایران غنی‌سازی اورانیوم با دومین آبشار از سه آبشار سانتریفیوژهای پیشرفته IR-6 نصب‌شده در نیروگاه‌های زیرزمینی نطنز را آغاز کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«ترنس پاد» یک استارت آپ کانادایی از یک قطار هایپرلوپ رونمایی کرده که «هواپیمای بدون بال» لقب گرفته و می تواند با سرعت هزار کیلومتر برساعت مسافران را جابه جا کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

82 درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شد، کروکی آنلاین سه هفته دیگر رونمایی می‌شود و تولید خودروی جهانی تویوتا کاهش یافت از اخبار اقتصادی امروز است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: نباید به بهانه‌های سیاسی، غیراخلاقی و ناعادلانه کشوری را از تجارت جهانی، همکاری و پیشرفت بازداشت و در این میان ضروری است همه کشور‌ها به دور از مداخلات سیاسی بیرونی، همکاری‌های دو و چندجانبه خود را بیش از پیش گسترش دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه بین المللی تجارت خدمات چین 2022 با موضوع اصلی «همکاری خدماتی برای ترویج توسعه و نوآوری سبز در استقبال از آینده» از امروز تا 14 شهریور (31 اگوست تا 5 سپتامبر) در مرکز کنفرانس ملی چین و پارک «شوئو گانگ» پکن برگزار می‌شود. متن کامل محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه "نمایشگاه بین‌المللی خدمات تجاری2022 چین" که از طریق پیام ویدئویی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که پرتیراژهای ایران خودرو امروز 9 شهریور 1401با کمترین نوسان در بازار عرضه شدند تا بازار خودرو به ثبات نزدیک شود.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور گفت: ایران با داشتن موقعیت مناسب ترانزیتی و ظرفیت‌های گسترده در حوزه‌های گوناگون آمادگی کامل خود را برای تسهیل تجارت کالا و خدمات به دیگر مناطق جغرافیائی اعلام می کند.

وب‌گاه الف

معاون اول رییس جمهور گفت: ایران با داشتن موقعیت مناسب ترانزیتی و ظرفیت‌های گسترده در حوزه‌های گوناگون آمادگی کامل خود را برای تسهیل تجارت کالا و خدمات به دیگر مناطق جغرافیائی از طریق مسیرهای زمینی، دریایی، ریلی و ترکیبی اعلام می‌کند.

وب‌گاه الف

رییس جمهور در هفدهمین دوره جشنواره ملی شهید رجایی از سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان به عنوان استاندار نمونه و برگزیده کشور تجلیل کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق از برگزاری نشست شورای سیاست‌گذاری همکاری‌های دوجانبه ایران و عراق خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس‌جمهور گفت: نباید به بهانه‌های سیاسی، غیراخلاقی و ناعادلانه کشوری را از تجارت جهانی، همکاری و پیشرفت بازداشت و در این میان ضروری است همه کشورها به دور از مداخلات سیاسی بیرونی، همکاری‌های دو و چندجانبه خود را بیش از پیش گسترش دهند.