جمعه 28 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه الف

طبق آخرین اخبار، گمرک ایران از ممنوعیت رجیستری گوشی تلفن همراه مسافری از مبدا عراق طی روزهای 10 تا 31 شهریور خبر داد.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از رونمایی از طرح پایلوت سبک سازی نفت فوق سنگین به عنوان یکی از طرح‌های فناورانه پژوهشگاه صنعت نفت به سفارش شرکت نفت و گاز اروندان برای اولین بار در صنعت نفت کشور خبر داد.

وب‌گاه گسترش

8 طرح سرمایه‌گذاری و صنعتی در شهرک صنعتی شماره یک منطقه آزاد انزلی با دستور محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهوری و دکتر سعید محمد، مشاور رئیس‌جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به صورت همزمان در سطح نُه منطقه آزاد و ویژه اقتصادی کشور در قالب ویدئوکنفرانس به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روحانی گفت: به نظرم آقای جهرمی هم می‌توانست ثبت نام کند. کار شورای نگهبان در رد صلاحیت او با قید اینکه سن و سالش دو ماه کم است، غیرقانونی است. شورا رد می‌کرد، دولت هم بیانیه می‌داد. باید ثبت نام می‌کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر راه و شهرسازی از آماده‌سازی بسته تامین مالی مسکن برای دهک‌های درآمدی خبر داد و گفت: بخشی از سهم وام دهک‌های پایین از محل دارایی صندوق تامین مسکن پرداخت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش این زمینه را فراهم می‌کند تا دانش‌آموزان از اقلام و نوشت افزار ایرانی اسلامی استفاده کنند این امر اثر تربیتی به همراه دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به نظارت بر نحوه فروش بلیت سفر اربعین خبر داد و گفت: با توجه به ابهامات موجود در نحوه واگذاری قطار از طریق تور زیارتی و شائبه وجود رانت و به منظور رعایت عدالت اجتماعی هشدار لازم به شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران داده شده است.

وب‌گاه الف

مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد ضمن تشریح مشکلات این نهاد در حوزه مسکن مددجویان، به وام بهسازی مسکن روستایی که برای سال 1401 با رقم 200 میلیون تومان پیش‌بینی شده است اشاره کرد و گفت: ابلاغیه مربوط به وام 200 میلیون تومانی هفتم شهریور از سوی دولت صورت گرفته اما در قیاس با سابقه این طرح در سنوات گذشته تفاوت‌هایی وجود دارد که برای مددجویان چالش برانگیز بوده و باید...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های از مرحله نخست واگذاری خودروهای حمل و نقل عمومی و ماشین آلات عمرانی، خدماتی به شهرداری ها و دهیاری ها در اجرای تفاهم نامه های منعقد شده با شرکت های تولیدکننده داخلی در روز 14 شهریور ماه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: این درست نیست که خانمی را به اتهام عادی و آشکار به تلویزیون آورد، ولی در باره این شخص سکوت کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت راه و شهرسازی در گزارشی اقدامات خود برای کنترل بازار اجاره را تشریح کرده اما بررسی وضعیت بازار اجاره نشان می دهد این راهکارها نتوانسته کمکی به مستاجران کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گمرک ایران از ممنوعیت رجیستری گوشی تلفن همراه مسافری از مبدا عراق طی روز‌های 10 تا 31 شهریور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

اخیرا جزییاتی از امحاء بیش از 350 کانتینر کالای متروکه مضر سلامت به وزن 3200 تن در بندر شهید رجایی بندرعباس مطرح شده؛ در این واکاوی بیان علل این موضوع حائز اهمیت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با وجود دستور وزیر راه و شهرسازی در خصوص ممنوعیت فروش چارتری بلیت پروازهای اربعین و عرضه بلیت به طور مستقیم به زوار، فروش بلیت چارتری از سوی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سفر با دو برابر نرخ مصوب ادامه دارد.