جمعه 4 خرداد 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازار بدون محدودیت با قیمت مصوب تا پایان فروردین انجام می‌شود و محدودیتی در این خصوص نداریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افراد که حساس هستند و دارای سوابق آلرژی هستند نباید بدون محافظ به ماهی قرمز عید دست بزنند.

وب‌گاه عصر ایران

شب گذشته ضریب اشغال واحدهای اقامتی در بخش رسمی 85 درصد، اسکان موقت 75 درصد و اسکان اضطراری 35 درصد بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت خرمای تنظیم بازاری برای ماه رمضان اعلام شد؛ عرضه از امروز خرما با نرخ تنظیم بازاری از امروز در سراسر کشور توزیع می شود. 3 هزار تن خرما برای عرضه در ماه مبارک رمضان ذخیره سازی شده است. خرما به گزارش همشهری آنلاین، به گفته مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی از امروز توزیع دو نوع خرمای مضافتی و کبکاب در سراسر کشور آغاز می‌شود. نرخ هر کیلو رطب مضافتی 71 هزار و 400 تومان و هر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس نیروهای دفاع رادیویی، شیمیایی و بیولوژیکی ارتش روسیه امروز (جمعه) گفت، در نتیجه استفاده از مهمات اورانیوم ضعیف شده توسط ایالات متحده، بروز موارد سرطان در یوگسلاوی سابق و عراق به شدت افزایش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پدر و مادر اغلب در عید نوروز برای بازی کودکان ماهی قرمز تهیه می‌کنند ولی هیچ آگاهی از خطرات و بیماری‌هایی که امکان دارد با دست زدن به ماهی به بدن کودک منتقل شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: هشدار سطح زرد برای نفوذ سامانه بارشی جدید به کشور از روز یکشنبه صادر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی دولت گفت: اجرای بعضی از قراردادهای ایران با چین آغاز شده است و برخی دیگر نیز با فاصله زمانی آغاز میشود و آثار اقتصادیِ آنها هم طبیعتاً در حوزه تجارت خارجی در کشور به ویژه با سرمایه‌گذاری‌هایی که در حوزه های اقتصادی محسوس و ملموس خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سخنگوی دولت گفت: اجرای بعضی از قراردادهای ایران با چین آغاز شده است و برخی دیگر نیز با فاصله زمانی آغاز میشود و آثار اقتصادیِ آنها هم طبیعتاً در حوزه تجارت خارجی در کشور به ویژه با سرمایه‌گذاری‌هایی که در حوزه های اقتصادی محسوس و ملموس خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که طی دو روزآینده در سطح استان تهران شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود و از روز یکشنبه (6 فروردین) سامانه بارشی وارد استان تهران می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش امدادگران در 12 استان برای بارش شدید باران و برف خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی پلنگ ایرانی متوجهِ حضور فیلمبردار می‌شود. فیلم از علی غلامرضاپور در جنگل‌های هیرکانی مازندران

خبرگزاری مهر

اصفهان - کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش 3 تا 6 درجه ای دمای هوای استان طی 24 ساعت آینده خبرداد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان در یک آزمایشگاه ملی در آمریکا در حال بررسی ترکیبی از عوامل انرژی، محیط زیست و هزینه ها برای کمک به شرکت‌ها در زمینه استفاده بهینه از پهپادها جهت تحویل کالا به منظور صرفه‌جویی در انرژی و هزینه‌ها هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 11 استان و وزش باد شدید در 16 استان هشدار داد.