سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: پرستار پیروز در رابطه با آخرین شرایط جسمی، تغذیه و فعالیت‌های پیروز توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری دانا

کم‌آبی و جیره‌بندی امان شهروندان یاسوجی را بریده است تا بحران تابستانه آب به پائیز این شهر هم برسد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: اکنون در شروع فصل پاییز با 411 میلیون متر مکعب ذخیره آبی و کسری 89 میلیون مترمکعبی نسبت به سال گذشته وارد سال آبی 1402-1401 می شویم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رئیس جمهور با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران حامی معاهده عدم اشاعه و موافقتنامه‌های جامع پادمان بوده، گفت: ایران سابقه‌ای مثال‌زدنی در همکاری با آژانس در این زمینه دارد.

خبرگزاری تسنیم

پرستار پیروز در رابطه با آخرین شرایط جسمی، تغذیه و فعالیت‌های پیروز توضیحاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران خاطرنشان کرد: همین امر با توجه به عدم بارش برف و نبود پوشش برفی مناسب در حوضه آبریز سد‌های تأمین‌کننده آب شرب کلان‌شهر‌های تهران و کرج در زمستان سال 1400 موجب شد اندک برف موجود در حوضه آبریز سد‌ها نیز به‌تدریج ذوب شده و شاهد رواناب و سیلاب‌های ناشی از ذوب برف نباشیم که همین امر میزان ورودی آب به مخازن سد‌های پنج‌گانه تهران را با کاهش 16 درصدی نسبت به سال آبی...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان انرژی اتمی ایران از آژانس بین المللی انرژی اتمی خواست راستی آزمایی بی طرفانه و مستقل از فعالیت‌های هسته‌ای ایران داشته باشد

وب‌گاه الف

شهردار تهران پس از گذشت یک سال از شروع فعالیت خود، در احکامی جداگانه برخی معاونان را ابقا، تعدادی را جابجا و با دو نفر دیگر خداحافظی کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران همچنان به توافق 2015 متعهد است، اقدامات جبرانی ایران در پاسخ به نقض تعهدات طرف‌های مقابل صورت گرفته است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: میزان ورودی آب به سدهای تهران در سال آبی گذشته نسبت به سال آبی قبل از آن 16 درصد کاهش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«لطف‌الله فروزنده» از معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا به معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس نتایج تحقیقات دانشمندان دانشگاه بریستول، یک گروه خونی نادر جدید کشف شده است.

خبرگزاری مهر

وزارت جهاد کشاورزی برای کنترل بازار و صادرات محصولات جالیزی "گوجه‌فرنگی و پیاز" عوارض تعیین کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قانون جهش تولید دانش‌بنیان، قانونی است که دستگاه‌های زیادی حتی در استان‌ها را مخاطب قرار داده تا در رفع چالش‌ها و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق مشارکت داشته باشند، این قانون زیست‌بوم فناوری و نوآوری در کل کشور را رونق می‌بخشد. در یکی از آیین‌نامه‌های این قانون آمده استانداران مکلف هستند ضمن تشکیل مستمر و منظم هیأت امناء کانون‌های کارآفرینان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران همچنان به توافق 2015 متعهد است، اقدامات جبرانی ایران در پاسخ به نقض تعهدات طرف‌های مقابل صورت گرفته است.