یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری مهر

معاون محیط زیست سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: تنها ما در کشور ایران هستیم که تمام بار حفاظت از تنوع زیستی را به دوش دولت گذاشته ایم و بعد می‌پرسیم که چرا نتیجه نمی‌گیریم.

وب‌گاه الف

سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح امکان رای‌گیری الکترونیکی نمایندگان مجلس در شورای نگهبان تصویب و به قانون تبدیل شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

روز دوشنبه جو آرامی در اکثر مناطق کشور حاکم است. روز سه‌شنبه با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، در استان‌های ساحلی بارش باران، وزش باد با احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط خودرو، در نامه‌ای به رئیس جمهور طرح وزارت صمت را مغایر قانون ساماندهی صنعت خودرو توصیف کرده و تبعات آن را برای جامعه فعالان این صنعت بیکاری و تعطیلی عنوان نمود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی از کاهش 6 تا 10 درجه‌ای دما، نفوذ سامانه بارشی و خسارت احتمالی به محصولات کشاورزی در برخی مناطق کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها مخازن زباله برخی از خیابان‌های اصلی تهران جمع آوری شده و برخی شهروندان زباله خود را در محل جانمایی مخزن رها می‌کنند. مسئله‌ای که برخی از علت آن خبر ندارند.

خبرگزاری مهر

کتاب قصه «قُمری توی ایوون» نوشته محمدرضا مرزوقی با تصویرگری پریسا اصلان خانی توسط کانون پرورش فکری کودک‌و نوجوان منتشر شد.

وب‌گاه فرارو

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا 17 مهرماه 1401 نشان می‌دهد آسمان صاف و در برخی ساعات ابری توام با وزش باد است و حداکثر دما 29 درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق استان‌های گیلان، غرب مازندران، اردبیل و آذربایجان شرقی و فردا در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی شده است. روز دوشنبه جو آرامی در اکثر مناطق کشور حاکم است. روز سه‌شنبه با شمالی شدن جریانات روی...

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری مهر

تقریبا دو ماه از سیل های مرگبار تابستان می گذرد و تا کنون دستگاه قضا هیچ گزارشی از اعلام تخلفات احتمالی و قصور احتمالی مسئولان و نقش آنها در وقوع حادثه منتشر نکرده است.

وب‌گاه فرارو

دانشگاه باید جواب‌گوی مردم شهر باشد نه پاسخ‌گوی دولت، همین حس پاسخ‌گویی باعث ارتقای کلاس درس و تحقیق دانشگاه می‌شود. همین شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان را ببینید؛ اگر استفاده شوند و فیلتر نباشد، رکن مطالبه‌گری هستند. همین مطالبه‌گری دانشگاه را به تعادل می‌رساند و بازار دانش متعادل می‌شود؛ همان نظریه معروف دست پنهان آدام اسمیت، دانشگاهی که کیفیت تولید نکند، کسی به آن مراجعه...

وب‌گاه منیبان

سازمان هواشناسی از کاهش 6 تا 10 درجه‌ای دما، نفوذ سامانه بارشی و خسارت احتمالی به محصولات کشاورزی در برخی مناطق کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی ضمن هشدار به کشاورزان نسبت به نفوذ هوای سرد، از فعال بودن دو سامانه دیگر از جمله سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز (شنبه) در برخی استان‌ها خبر داد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز شانزدهم مهرماه با میانگین 128 در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.