یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی ضمن هشدار به کشاورزان نسبت به نفوذ هوای سرد، از فعال بودن دو سامانه دیگر از جمله سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز (شنبه) در برخی استان‌ها خبر داد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز شانزدهم مهرماه با میانگین 128 در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.

خبرگزاری تسنیم

گزارش‌ها نشان می‌دهد که در شهر کالور ایالات متحده، کایوت‌ها 72 گربه را در 18 ماه کشته شده‌اند!

وب‌گاه مشرق نیوز

در این گزارش نگاهی داریم به تصاویر منتخب حیات وحش که طی هفته گذشته از نقاط مختلف جهان گرفته شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه لوترن کالیفرنیا گفت: پیوستن به سازمان همکاریهای شانگهای اقدامی درست در جهت منافع حال و آینده ایران است و ایران می تواند با عضویت در این سازمان به تجارت خود رونق بیشتری ببخشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خودکفایی گندم؛ موضوعی که اکنون بسیاری از کشور‌ها بر آن تاکید دارند. تا همین چند سال پیش مواردی مانند آب‌بر بودن گندم و به‌صرفه نبودن کشت آن صحبت می‌شد که این محصول به جای این‌که در داخل تولید شود باید در سبد واردات قرار بگیرد، اما همه کشاورزان به این اظهارنظر‌ها پاسخ مثبت ندادند. تا اوایل سال گذشته ویدئو‌هایی با مضمون گندم‌ها خوراک دام شد در فضای...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از کاهش 6 تا 10 درجه ای دما، نفوذ سامانه بارشی و خسارت احتمالی به محصولات کشاورزی در برخی مناطق کشور خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

در این زمان ها انگور بخورید چاق می شوید

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هزار پاها هنگامی که احساس خطر می کنند به شکل مارپیچ در می آیند و از خود بوی نفرت انگیزی آزاد می کنند که باعث می شود شکارچیانشان را از خود دور کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مصوبه الگوی کشت در سال 88 به تصویب رسید اما فراهم نشدن الزامات و نبود حمایت های لازم مانع اجرای این مصوبه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصرف این میوه بعد از غذا چاق کننده است و به این دلیل که یکی از مولدهای خون در بدن است، در دوران نقاهت به بهبود بیمار کمک می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی حیوانات بوی بدی را از خود منتشر می‌کنند؛ این بوی بد میتواند یک مکانیزم دفاعی در برابر دشمن یا شکارچیان باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

برخی حیوانات بوی بدی را از خود منتشر می‌کنند؛ این بوی بد میتواند یک مکانیزم دفاعی در برابر دشمن یا شکارچیان باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تربیت تسهیلگران محیط زیستی در روستاها یکی از برنامه های سازمان حفاظت محیط زیست در دولت سیزدهم است که قرار است این افراد در کنار دهیاران به حفاظت از محیط زیست در روستاها بپردازند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: در آذر و دی با افزایش سرما، پدیده وارونگی دما رخ می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی با هشدار نسبت به وقوع فاجعه بهداشتی در پاکستان، خواستار حمایت از دولت و مردم این کشور در برابر تبعات سیل اخیر شد.