یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط خودرو، در نامه‌ای به رئیس جمهور طرح وزارت صمت را مغایر قانون ساماندهی صنعت خودرو توصیف کرده و تبعات آن را برای جامعه فعالان این صنعت بیکاری و تعطیلی عنوان نمود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نایب رئیس هیات تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه در مجلس اعلا کرد که در حال حاضر ورودی دریاچه ارومیه به صفر رسیده است.

خبرگزاری دانا

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون ورودی به دریاچه ارومیه صفر است؛ باید بپذیریم حیات دریاچه شور آذربایجان رو به پایان است اگر اقدام عاجلی برای احیای آن صورت نپذیرد.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از تشکیل 115 پرونده تخلف برای واحدهای صنفی توسط بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان مشهد ویژه دهه پایانی صفر مشهد خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعتراضات شهریور به مهر کشید و هنوز هم ادامه دارد. اعتراضاتی که به یک شهر و بازه سنی محدود نیست. برخی ریشه شکل‌گیری این اعتراضات را در انباشت نارضایتی‌ها در سال‌های گذشته می‌دانند. اما سوال اینجاست که این نارضایتی‌ها صرفا اقتصادی است یا اجتماعی؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر جهاد کشاورزی گفت: رای صادرات پایدار مواد پروتئینی نظیر گوشت و مرغ تایید ایمنی سلامت آن‌ها مورد توجه است که این امر نقش مهم سازمان دامپزشکی را در حوزه صادرات این محصولات نشان می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون توسعه روستایی رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم برای توسعه مناطق روستایی و محروم برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه مسکن، حمل ونقل، آبخیزی دارد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: خانه محیط زیست اولین بار در کشور به منظور حضور آگاهانه، داوطلبانه و موثر مردم در عرصه محیط زیست در این استان راه‌اندازی شد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: امروز با کار جهادی 5 بیماری شامل آبله، تب برفکی، پی پی آر، هاری و شاربن تا 2 سال آینده با فعالیت جهادی ریشه کن می‌شود.

خبرگزاری دانا

مدیرکل امور روستایی گیلان با بیان اینکه استان در حوزه جذب و پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی رتبه چهارم کشور را دارد، گفت: سال گذشته برای 1863 دهیاری 292 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شد و در پنج ماهه امسال نیز 200 میلیارد تومان پرداختی داشتیم که برای پروژه های عمرانی روستایی صرف می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای صادرات پایدار مواد پروتئینی نظیر گوشت و مرغ تایید ایمنی سلامت آنها مورد توجه است که این امر نقش مهم سازمان دامپزشکی را در حوزه صادرات این محصولات را نیز نشان می‌دهد.

خبرگزاری دانا

عباسی گفت: در 6 ماهه امسال 2 میلیون و 500 هزار مرسوله در سطح استان جابجا شده که نیمی صادره ونیمی وارده بوده و در حال حاضر روزانه حدود 15 هزار نفر از خدمات پستی در استان بهره مند می‌شوند.

خبرگزاری دانا

محمد هندآبادی گفت: قیمت مصوب فروش مرغ در خراسان شمالی 62 هزار تومان است و فروش با قیمت بیش از این، تخلف محسوب و با متخلفان برخورد می شود.

وب‌گاه تابناک